Monday, June 20, 2011

Peminat MICKEY MOUSE


Sape suka MICKEY MOUSE nie???? Sila angkat tangan!


Ekceli, aku pun suka gak kartun Mickey Mouse nie.....mana tak sukanya, hari2 dok ngadap kartun nie. Al-maklumlah....kat umah aku tu ada 2 orang yg suka dgn kartun Mickey Mouse nie. Sape lagi kalo bukan anak bujang & anak dara aku tu.....
Hari2 aku terpaksa ngadap channel 613 Playhouse Disney nie....huhuhu. Nak tgk channel lain tak boleh langsung. Ermmmm, layan jer la.....




Ini dia peminat cilik nombor 1 MICKEY MOUSE! Ralit gitu kalo dpt tgk kartun nie....


 Khusyukkkknya!


 "Sila jangan kacau saya tgh tgk 'Kiki Mose" hehehe

**Nasib la citer kartun kat Playhouse Disney ni ada pembelajarannya. Tak der lah dorang ni tgk saje semata2. At least, dorang boleh belajar sama2......





2 comments:

ruziawati yusof said...

kartun yg cute.. asyik dania menontonnya tu

Ztee_Azwanis said...

yer.. anak zte pun sama.. tp die tk pnggil kikimouse, die pngil hotjok.... sbb lagu hotdog dance tu sampai ke arini g mne2 klo jmp miki mous, duk hotjok hotjok ! huhu..


salam kenal :)