Friday, April 15, 2011

Bekpes @ KFC


Ekceli ini bekpes hari Ahad minggu lepas. Saje bawak Haikal Dania bekpes kat KFC (Extreme Park, Shah Alam).....kat situ ada playground......sambil2 bekpes leh la dorang main2 kan.....Suka dorang bila nampak playground tu......


Ini bekpes kami pagi itu.....

Menu :
Haikal - Set a. m platter (ada ayam, roti, scrambled eggs & whipped potato)
Dania - Chicken porridge
Aku & Hubby - Cheezy Egg Bun Combo


Sambil2 makan...sambil2 main...


Lepas bekpes singgah ke Giant lak......tujuan nak beli susu budak2 ni la...stok susu kat umah dah abis.
Pastu abg haikal dok bodek nak bola pulak.....


So, beli la sebiji.....


Ini bola abang! 


 Sampai umah terus main bola.....


Kakak Dania dok godek2 gate nak buka.....:-). Mula dania tak heran dgn bola abg dia....pastu lama2 dok berebut lak....aduiiiiii!! Dah nak kena bola satu lagi lak.


Sebelum ada bola....meh kakak main lori ni dulu yea....nanti kita beli bola satu lagi yea....


Pic ni snap sblum kuar pi bekpes tu....dorang ni dah tak sabar2 nak kuar.....


Love you all so much!!!!!




2 comments:

onniesham said...

sedap ke bf kfc tu. aku lom penah try lg. ada org ckp sedap. leh la tukar plk, asik bf mcd je

...sWeeT uMi... said...

wah bf kfc yeh...sedap yeh, ni nak kena try nih hehehe...abg ngan kakak dah besar la..dah len dah rupe nye...