Wednesday, October 12, 2011

Budak Kena Ulser


Actually, dah lama Haikal kena ulser dlm mulut nie.....masa bulan 8, time puasa lak tu. 
Memang cian tgk dia...nak makan minum sumer tak boleh, pedih....Hisap susu pun tak...

Dan yg pasti Mama dia terpaksa cuti seminggu tu.....huhuhuhu.....



Towel mesti sentiasa ada yea....kalo tak abis meleleh air liur...

 Kembung mulut.....menahan air liur....huhuhu

upppssss!!! sapu2....hehehe

Ini je la menan yang dia leh main....




Hanya boleh minum air milo jer....makan mmg tak langsung la....

ralit tgk tv...



Sebelah tangan main...sebelah lg pegang towel....hihihi



Lama gak la Haikal nak baik dari ulser nie....camner nak baik cepat sbb ubat payah nak makan. Yang ubat kena sapu dlm mulut langsung tak bagi bubuh....harap dok makan ubat tahan sakit jer dgn ubat antibiotik...

Dah la time2 bulan puasa.....mmg mencabar gak la jaga budak sakit nie....dgn merenggeknya lagi.....sabar....sabar.....








2 comments:

atty's said...

kty slalu gak kena ulser kalau kurang minum air.

cuba kasi air masak byk2 kat haikal..at least 8 glass sehari..

Puan Iza said...

k.atty: Memang seksakan kalo kena ulser ni...kita yg tgk pun rasa sakit gak....ini budak yg kena lagi la sakit....

Ini kena masa bulan puasa hari tu....tu la, mmg kena minum air masak byk2 kan....