Saturday, May 03, 2014

PUREEN Stock Clearance Promotions


Pada 26 & 27 April 2014 yg lepas.....PUREEN ada wat sales. So, sempatlah aku pergi....coz kali ni dorang wat kat Glenmarie Shah Alam. Memang dekat sgtlah dgn umah aku kan.... kalo yang sebelum2 nie wat kat PJ. Pernah sekali jer aku pi yang kat PJ tu....masa tu tahun 2008 kot.....hehehe...lama giler dah.





Aku pegi hari sabtu.....orang tak yah cakap la...mmg ramai giler. Aku sampai sana kul 10.15am gitu.....org dah bersesak2 dah masa tu. Parking keta nak kata jauh sgt tak la jugak....kena pandai cari la.

Hari tu aku pegi bawa si Dania.....sib baik la dia ok....penemam setia mama nih...hehehe.

Sbb kakak sudi jadi penenam mama....mama upag air dab bubble...hihi
Dapat jugak grab baju2 untuk rayyan. Nak buat baju basahan pakai kat umah dan taska jer....

Lps tu pi borong sabun mandian, bedak, ubat gigi, berus gigi dan puting.

Inilah hasil rembatan kat Pureen sale tu.....


10 pasang baju & suar 3 helai (suar shj) hanya RM 100. Murah kan???

Sabun mandian yogurt tu RM 10 sebotol. Refiil RM 7. Sabun mandian famili tu RM 7 sebotol. Bedak RM 2. Berus gigi RM 6. Ubat gigi RM 3. Puting RM 5.


Cuma botol susu jer aku tak beli coz x de yg menarik harganya....huhu.













No comments: