Sunday, June 01, 2014

Borong Biskut

Balik kampung hari tu sempat borong biskut2 untuk kudap2 dan stok kat umah. 

Salah satunya adalah oats yg sedang glamer skrg nie.... Klo yg jual kat online....FB ke....mmg mahalkan? Ada yg sampai harga RM15 satu paket. 

Ini kat kg aku beli RM8.90 jer sepaket. Mmg murah gilerrrr.....

Ni ha biskut oats nya.....

Lagi satu aku beli biskut oats jenis cookies nie..... Murah gak....sekotak hanya RM2.00 jer. 


Dalam satu kotak ada 9 paket kecil dlmnya.....

Ini rupa biskutnya......


Tapi yang paling aku suka adalah wafer nie.....mmg best sgt! Ada 3 flaver.....coklat, strawberry & orange. 
Wafer ni pun murah gak.....RM2.00 jer sepaket. Ini aku beli kat kedai RM2. Semua brg kat kedai ni harga dia RM2 shj! Memang berbaloi!!!!!

Ini wafernya.....aku borong 5 paket. Nak borong banyak sebenarnya....tp sbb naik flight ms blk Shah Alam hari tu....so, susah nak pack, beli skit je dulu. Next week nak blk kg lg...blh borong lg coz nnt blk naik keta.....hihihi. 



**dah seminggu berjauhan dgn haikal dania. Mama dah rindu sgt2 nie......


No comments: