Monday, September 20, 2010

DANIA 11 Months


20/9/2010

Dania genap 11 months.....

kejap jer rasa...next month dah SETAHUN!

dah besar dah anak dara aku nie.....:-)



Progress Dania :

1. Dah ada gigi 6 batang..... atas 4 btg, bwh 2 btg

2. Dah boleh jalan dah.....seawal 10 bulan :-)

3. Suka Berguarau.....

4. Kuat makan....bagi la apa pun makanan, sumer dia makan....

5. Dah boleh mkn nasi biasa....cuma kena lenyek2 skit la....

6. Dah pandai mengamuk2 kalo tak dpt apa yg dia nak.....

7. Suka joget2...bila dgr lagu/muzik....

8. Dah pandai pegang botol susu sendiri....



** Tak sabar nak celebrate besday Dania yang pertama.....tapi, tak pasti lagi nak buat kat mana...tgh dok pikir2 nie.....



2 comments:

KSWSK said...

tu kang tau2 je dah anak dara sunti plak..masa mmg cepat berlalu

♥Azie♥ said...

betul iza..nng cepat masa berlalu tup2 esok jumpa dah nak sekolah