Wednesday, September 22, 2010

Dania Dah Boleh Jalan!



Yeaayyyyy! Dania dah boleh jalan....

Cepat lak Dania nie boleh berjalan.....10 bulan dah boleh jalan.

Sama macam Abang Haikal gak dulu....9 bulan setengah dah boleh jalan.

Suka tengok bila Dania terkedek2 jalan hehehe...

kejap2 jatuh...pastu bangun, jalan lagi.....hehehe

Sekarang nie, Dania dah boleh kira terer dah jalan....tak der banyak jatuh2 dah....

Sejak dah boleh jalan nie, asik nak ke dapur jer....kadang2 tu, nak naik tangga.



Suka sgt buat muka camtu bila suh buat 'muka hodoh'.....hehehe


Sonok dapat berjalan....


taaatih.....taaatih....






9 comments:

~~Ciklinn~~ said...

hoyerrrrrrrrrrrrrr abis tlg mengemas lepas ni.... ya allah kak comeii nyerr dier

Emy Omar said...

Yeah..tahniah Dania..Anak-anak saya Iza,Erfan sorang je yang 10 months dah jalan..

☆ lieya latif ☆ said...

tahniah iza....mmg cepat si comel ni berjalan....abis ar, pas ni makin slim ar iza sebab kene lebih mengejar dania heheheeheh....

Sham Ummi Echa said...

congratsss dania... wah cpt betul awak brjalan yer. echa dlu 1yr 1mos baru brjalan.

pasni start la dia mengemas kan. hehe

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Alahai dah blh jalan sicomel rambut itam dan lebat ni. Cepat eh baru 11bln dah jalan nanti jenuh mak dia nak berkejar plak hhe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah cepat sungguh dania jalan.. makin nampak comel la kalau dania pakai baju gaun sampai jalan terkedek2..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

opss bukan "sampai".. tp "sambil" jalan terkedek2

♥Azie♥ said...

iza lepas nie kalau g shopping tak kena dukung dah la dania dah pandai jalan...:)

MAYA said...

wahhh..cepatnya dia buleh berjalan.. lagi jenuh lah lepas ni kan kak..