Tuesday, November 23, 2010

Aidiladha Kami......At Jusco Bukit Tinggi, Klang :-)


17 November 2010 (Raya Haji nih...)

Hehehe....tak der keje kan pi beraya kat Jusco tu......tapi, kami bukan pi pagi2 ler.....pi petang tau :-)

Pagi tu cam biasa la.....raya kat umah dulu.....dalam kul 3 baru pi jusco. Tujuan utama adalah nak bawa Haikal & Dania main2 kat playground dalam jusco nie.....nak kasi dorang happy lebih skit :-)


Yang paling seronok skali sudah tentulah si Haikal.....asik sebut " Mama, jom pegi taman"


Playground kat sini best skit mainannya.....20 minit utk RM 3.00.


Mula2 main menan yg kat luar ni dulu.....

Dania pun sonok gak.....dorang naik Doraemon...

Kasi chance kat adik lak main sorang2....

Main ketapi lak...

pon...pon....

kena buh 1 token = RM 1.00

Adik cam takut2 jer....



Main Bowling paling Haikal suka.....

ini buh 1 token. 2 kali main...2 token = RM 2.00

Main belon2 yg ditiup oleh angin kipas....

Dapat satu.....











Nampak tak budak yg tertonggeng kat belakang tu.....itu adalah Dania yea....hehehe. Ganasnya anak dara aku tu.....

Penat.....sib ada susu boleh hilangkan dahaga....

Kami balik dalam kul 5.30ptg. sampai umah jer, terus kasi makan budak2 nie...hisap susu & mandi....pastu terus tido duanya dalam kul 7 camtu sampailah pagi esoknya baru bangun......sbbnya kepenatan sgt :-).




3 comments:

UmiDAnisH said...

wah.. enjoynya mereka dihari raya.. =)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

wuyoooo mesti derang penaat sgtkan iza.. lena sampai pg... klu maryam x yah haraplah... kol 12 mlm dia bantai bgn...hahaha

Emy Omar said...

Iza..syok budak2 tu ye.Anak2 saya pun pantang pegi Jusco sure kena menyinggah kat tempat mainan tu..