Friday, February 18, 2011

KFC Pulakkkk!!!!


Jom makan KFC.....ini kes sebab tingin nak rasa FISH DONUTS tu ler....
Beli yang ala carte je Fish Donuts nie.... RM 5.20 (5 ketul)....sikitkan???? huhuhu

Boleh la rasa dia....rasa ikan....yealah, sbb dah nama pun donut ikan hehehe....



Pastu amik yg set CELEBRATION COMBO lak....
Ini lak sebab kes nak mug yang ada EMAS nie...saje nak wat koleksi.....






Cepat! Cepat!....sape nak pi beli kat KFC yea....rasanya kalo nak beli mug jer pun boleh....RM 8.00 satu kot kalo tak silap....:-)

Pasni kita tunggu lak KFC wat kuar barang apa lak yea.....hehehe....





1 comment:

Emy Omar said...

Iza,saya kalau gi KFC beli fish donuts tu kena beli 2 set huhuhu sekarang ada 1 tarikan terbaru kan Krusher tu..Ez bukan main suka lagi