Wednesday, August 04, 2010

Budak Yang Tak sihat.



Cuba teka sape saya? Tengok betul2.......


Jeng...jejeng......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sayalah Dania Nafeesa :-)



Minggu lepas saya tak bape sihat.....sebabnya gigi atas saya nak tumbuh. Saya asik merenggek2 jer. Saya rasa tak selesa sbb gusi saya rasa bebgkak. Hisap susu pun saya tak nak. Pastu bila Mama & Papa bawak pegi klinik.....doktor check dan dia kata tekak saya merah dan bengkak skit. Sebab tu la saya tak bape nak hisap susu.


Hari ni saya dah ok dah.....dah boleh hisap susu macam biasa dan makan dgn berseleranya.....hehehe



Nak tengok gigi saya tak? Masa nie gigi saya baru sebatang jer...gigi bawah. Tapi skarang nie, gigi bawah saya dah ada 2 batang :-)



Inilah gigi saya.......ada sesape nak kena gigit ker? hehehehe

** Nanti saya suh Mama snap gigi saya yang 2 batang tu yea.....gigi atas lum boleh lagi sbb baru nampak skit jer......




5 comments:

♥Azie♥ said...

ciannyer..moga cepat sembuh yer sayang

~~ciklinn~~ said...

alahaiii demam nak tumbuh gigi yer sayang...

kak izaaaaaaaaa gerammnyerrr tgok dania.... rasa nak cobet2... rambutt dia sgt2 cantikkkk

Sham Ummi Echa said...

jap jer dah nk tumbuh gigi kan.. raya ni dania pakai bju kurung x?

KSWSK said...

hehehehehe..nak gigit org yer....

joven said...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/