Wednesday, August 18, 2010

Makan @ Muara Ikan Bakar


Ini citer sebelum puasa yea....

4 hari sblm puasa....kami pegi makan2 kat Muara Ikan bakar, Pelabuhan Klang.

Tingin sangat nak makan ketam.

Menu ni tak penuh lagi.....Menu : ikan kembung & cencaru bakar, sotong goreng tepung, udang tom yam & ketam masam2 manis. Pic ketam & udang tak sempat nak snap...sbb x sabar nak ngaappp hehehe


Sotong goreng tepung

Umpan Haikal dgn eskrem nie coz nak suh dia dok diam....kalo tak rata2 dia pegi....nak mkn pun x senang....huhuhu

Dapat eskrem terus senyap.....

Tengah dok makan sotong...


Sempat posing....


Mama dgn adik pun.....Adik baru bangun tido...rambut kusut masai jer...

Selepas makan...masa nak blk dah nie....










3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wahhhhhhhhhhh meriah iza.....lieya tgk pun naik kecur...dah le peberet seafood ni sume heheheeh

♥Azie♥ said...

adoi iza...dah bunyi perut nie tau...huhuhu..

ala makin tomei dania..

Emy Omar said...

Iza..sedapnya sotong goreng tepung tu..seafood tak boleh tolak..lama dah tak pegi Muara seafood ni..