Tuesday, August 24, 2010

Jom Main Mainan......


Masa ni Dania tgh dok main mainan sorang2...Abang Haikal tak der. Kuar dgn Papa....
Tinggal Mama dgn Dania jer kat umah.....So, layanlah budak tecit ni main menan....

Apapun, sempat gak snap pic nie....

Suka sangat2 dgn gambar2 ni sumer.....nampak anak mama dah macam budak besar dah....:-)














** Now Dania dah 10 months.....dah boleh jalan 3, 4 langkah dah.....sonok tengok Dania jatuh bangun nak jalan...hehehe....caiyokkk...caiyokkk adik!




13 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

geram betul tgk rambut dania nih! lebat sggh...

wah tah2 raya ni dia bjalan sana-sini pasal tgk ramai org...hehehe

♥Azie♥ said...

aaa la sue lebat rambut dania..lepas nie kalau dapat kaki leh main kejar2 ngan abg danish yer

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Comelnya Dania, hitam berkilat rambut, dah melangkah yer..Kakak solehah dah 14bulan blom leh jalan lagi hehe

Emy Omar said...

Wah Dania dah bangun jatuh..sure raya tahun ni lebih meriah dengan keletah anak dara ni Iza

~~Ciklinn~~ said...

akakkkkkkkkkkkkkkk comellnyerrr dia... gerammmmnyerrr linnnn dgn rambut lebat mata besar..waduh2 bg pinjamm kak oii

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ya allah iza...geramnyer ngan rambut dania yang lebat kemain tu........

cepat juga dania belajar berjalan yerk....anak sedara zana tu....setahun 4 bulan baru pandai jalan iza

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah cargas sungguh perkembangan dania ni kan.. bijak dia ni.. baru 10 bulan dah boleh nak jalan..

rambut dia lebat betul, geram tengok

Puan Iza said...

Sue: kami ni jenis keturunan rambut lebat kot hehehehe...

raya ni dania leh jalan sbb nak pi kutip duit raya...hahaha

Puan Iza said...

Azie : Hehehe...kalo dah dpt kaki, tak larat la mama dia nak kejar lak...


Tie : ooo solehah tak leh jalan lagi ek?....Dania ni cepat lak jalannya...


Emy : jalan 3, 4 langkah...jatuh...pastu bangun lagi...jalan lagi...hehehhe...raya ni meriahla skit....sumer dok gomol dania nnt hehehe...

Puan Iza said...

Ciklinn : nak pinjam dania ke?...meh la amik hehehe....

Zana: sumer geram dgn rambut dania yea....tu nak kena potong skit tang dahi tu...dah panjang dah....

Cik Puan Mimi: tu la kak, progress Dania ni cepat skit....pasni penat la nak mengejar dia jalan....Haikal dulu lagi cepat kak....9 bulan setengah dah leh jalan dah.....:-)

KSWSK said...

nmpak dah gigi 2 batang kat bawah tu...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

cutenyer Dania..
huhuh, dh besauu

Nailul Muna Zahra said...

wah, sehat dan lucu............
salam kenal ya dik...