Wednesday, December 01, 2010

Rindu Dengan Abang Haikal!


Dah 5 hari Abang Haikal kat kampung......
Mama dah rindu sgt2 dgn Abang haikal nie.....

Setiap kali balik keje terasa sunyi jer.....tak der lagi dengar suara2 yang suka tanya mama dgn macam2 soklan......Haikal nie, pesen dia...kalo dia tanya, selagi kita tak jawab.....selagi tu la dia tanya.......Haikal nie jenis yang banyak mulut gak...ada jer benda yg dia nak cakap.

Tapi, Haikal sgt sonok duduk kampung dgn nenek dia sbb ramai sepupu2 dia.....skang kan musim cuti sekolah. So, ramailah sepupu2 dia ada. Bila dah main tu...dah tak ingat dah dgn Mama, Papa & Adik.....huhuhu.








Cian adik tak der kawan nak gaduh2 manja......
Saat2 berguarau senda dgn Abang Haikal.....

Adik suka kacau/usik Abang......






3 comments:

atty's said...

seronok ye haikal duduk ngn nenek,
sama lah ngn firdaus duduk umah nenek je taknak balik2..

Tie-Ibu wawanisolehah said...

betul la iza, memang terasa rindu kalo anak takde. Padahal budak bertuah tu tak ingat pon kat kita kan...tie pon pernah tinggalkan wawa rmh nenek dia tangkap leleh i, dia okey jer haha

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sian dania tak de kawan main.. tak pe nanti abang balik ok..

haikal kat kg tak telepon iza ke. .mesti la iza rindu sangat kat haikal kan