Friday, August 14, 2009

Masquerade TV3


Korang pernah tak tengok rancangan Masquerade nie...... Yang disiarkan oleh TV3. Rancangan nie disiarkan kul 7 mlm setiap hari Ahad.

Best giler rancangan nie. Aku & Haikal memang wajib tengok rancangan nie. Haikal pun suka tgk rancangan nie....memang tak bergerak dari depan TV kalo citer nie main.....hehehehe.....

Orang2 Japan nie memang kreatif giler. Macam2 dorang boleh buat. Memang menarik.....Kalo korang tak pernah tengok rancangan nie...aku syorkan korang tengok yea.... :-) Aku memang tak miss tengok rancangan nie....



Masquerade is the longest running talent show in Japan. Having debuted in 1979, Masquerade contestants utilize costumes, props, sets and their bodies to create live visual performances that trick the eye.


Haikal siap berdiri depan tv lagi.....hehehehe


Memang ralit Haikal kalo tgk rancangan nie....


Jom layan youtube nie.... Ini salah satu persembahan yang dorang buat.....


Pastu penonton akan bagi markah utk setiap persembahan yang dorang buat.....markah paling tinggi ialah 20.





9 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

aku tgk!!! ( sambil angkat tgn) hehehe..syokkan.. byk tol idea derang...

☆ lieya latif ☆ said...

LIEYA PUN tgk...best tau...kreatif org jepun nieh....

haikal oi kemain tgk tv depan2 hah...dok belakang sikit...kang sok besar kene pakai spek mate kang.....

mella said...

sama tul perangai haikal ngan naddim. makin mendekat macam ada magnet kat tv tu kan iza.. haha
naddim pon suker tgk program jepun tuh!!

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

kitorang pun suka tgk!!! mesti ngadap tv3 ptg ahad...syiok kan...org jepun ni mmg kreatif....

** Perfect Love ** said...

yeayy boleh geng!!
i pun suke banget citer ni
lain dr yg lain kan

eija28 said...

eija x pernah tgk pun citer nie....

Emy Omar said...

saya & anak2 pun sukat tengok rancangan jepun ni..kelakar pun ada..

Naz-Segalanya disini said...

ai awk..saya tgok..best.saya ngan husband mmg suker tgok..nak jemput masuk contest BAJU RAYA SEDONDON

Mimi said...

x pernah tgk..chop...kul berapa hari apa?

chanteknyer 'rumah baru' Iza..