Wednesday, March 24, 2010

Jalan-jalan At Putrajaya

Jalan-jalan hujung minggu......Hari Ahad kami pi Putrajaya. Konon nak pi tengok Hot Ballon tu la. Kuar umah kul 12.30 tghari. Singgah dulu kat Masjid Putrajaya attend Majlis Akad Nikah anak sedara kawan opis. Makan dan solat zohor kat situ.

Pastu dlm kul 2.30 ptg......teruslah menuju ke tempat Hot Ballon tu. Dah parking keta, tapi cuaca panas sangat....so, tak jadi la nak turun pi kat gerai2 tu. So, wat keputusan nak pi kat taman2. Singgahlah kat Taman Botani. Sempat amik gambar empat lima keping jer coz bateri kamera lak abis huhuhuhu......tak dapat nak posing lebih2.....


Panas2 pun sempat lagi posing hehehehe.......


My little princess......DANIA.

Adik tengok apa tu?


My Lilttle prince


Haikal dok minta air dgn mak cik dia


Ini kat TAMAN BOTANI lak.....


Rileks jer adik dok dalam buggy tu......


Haikal kalo nampak air, mesti teruja....
Abang Haikal bagi adik menge....


Terselit munge raya kat tinga adik....
Haaa.....adik dah nangis.....adik dah boring!


Eh! aku pun sempat gak posing hehehehe....






Gambar Papa x der coz Haikal tak bagi Papa amik gambar sekali huhuhu.....apa la Hakal nie....cian papa......


4 comments:

As said...

ala tomei nyer dania.... geram tgk rambut dia.... makin besar dah dia... best kan kalo dpt bwk jengjln...huhuhu..kami ni kena tunggu abis pantang lu

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

lebat betul rambut si comel dania ni yerk.. nanti dah panjang mesti lawa ...

haikal pun dah nampak besar dahsekarang..

♥Azie♥ said...

aaa kak mimi azie pun nak kata benda yg sama..lebat betul rambur\t dania

Sham Ummi Echa said...

lebat tul rmbut dania yer.. tegak2 lg