Wednesday, March 09, 2011

Meh Naik Gajah!!!


Anak gajah sape lak ni yg terlepas....hehehe.

 


Kalo nak tahu, ni anak gajah Kakak Dania :-).
Beli benda alah mainan ni sempena hadiah 1st besday kakak Dania tahun lepas.
Dania memang suka main menan nie....sbb kat taska ada mcm2 jenis menan camni. Time survey2 hadiah tu....terjumpalah menan ni....masa tu Dania pun suka....dok naik main2 jer....siap tak nak turun tu.....hehehe. So, belikanlah sbg hadiah besday dia..... (mahal gak rupanya benda alah ni kan.....hihihi)

 


Muka HAPPY dpt menan baru.....


"Ini kakak punya yea!"


Tgh dok ralit belek telinga gajah....:-)


Abang Haikal tumpang main menan adik yea....(nampak gemukkss lak abg Haikal ni..)


Kakak Dania marah tak bagi abg dok dekat gajah dia...hehehe.
Abg kan dah ada lembu.....


*Kadang2 budak 2 badek ni suka berebut gak bab menan nie....kalo abg tgh main menan A, adik pun nak gak....kalo adik tgh main menan B, abg pun nak gak....aduiiiii!!! pening dibuatnya. Sebab tu la, kalo beli apa2 mesti kena beli 2.....sorang satu. Senang, tak yah nak berebut2 dah....hehehe.




3 comments:

♥Azie♥ said...

COMELNYER 2 BERADIK NI

atty's said...

kan main lagi ye..berebut..mmg cenggitu kan ..anak2 kty yg dah besar panjang ni pun kdg gaduh2 gak ..jadik kena beli 2 .

elok je tu abang nya gelak.

Ruziawati Bukhari said...

hi iza.. lm x dgr kabar. anak2 u muka cute je.. mcm muka u dan hubby.. tengah melasak sekarang ni ye? hehe..