Tuesday, January 19, 2010

Bangun Pagi-pagi....

Budak kecik nie pagi2 lagi dah bangun. Kadang2 tu seawal jam 5 pagi Dania dah bangun dah kejutkan mama dia :-).
Hari2 lak tu Dania bangun pagi. Bila Dania dah bangun, terpaksalah aku pun bangun jugak kan......huhuhu....terlepaslah masa tido aku yg lagi setengah jam tu. Biasanya aku bangun kul 5.30 pagi.....

Dania ni biasanya tido lps maghrib....pastu mmg tak bangun2 dah atau pun berjaga. Just merengek2 utk minum susu jer.....pastu tido balik. Tu yg pagi2 dia dah bangun tu.


Bila Dania tak tido ni, kenalah melayan dia lak....borak2 dgn dia.....sambil2 aku bersiap2. Dania pun layan jer tangok mama dia tengah bersiap2 nak pi keje.



Dania yg ralit dok tgk mama bersiap....


Jap lagi Dania kena duk kat taska....



4 comments:

Mimi said...

Iza..da abih pantang ye? kejap je rasa masa berlalu..

Sham Ummi Echa said...

sama cam echa masa kecik dlu..bila tido awal bangun pon awal la jwbnyer..

liwaniel said...

awal nye dania tido..sayyidah ni tido lewat ikut abang dia

☆ lieya latif ☆ said...

oo awal die tdo yeak ...patut laa awal pagi gak dah bangun....leh laa teman kan mama die makeup pagi2 tu heheeheheh....