Tuesday, January 12, 2010

Kasih Seorang Abang

Aku sangat2 suka dengan gambar2 ni sumer.....

Bila tengok gambar2 nie, nampaknya Haikal dah boleh diharap....dah boleh jaga adik nie, dah boleh riba adik..... Ermm, kalau mcm nie, senanglah mama nak buat keje umah kan...nak masak ke.... :-)

Haikal suka sangat kiss adik....kalu kiss mesti 3 tempat. Satu kat pipi kanan, dua kat pipi kiri dan tiga kat dahi :-). Kadang2 rimas adik dibuatnya....hehehhe...Tapi, tu mmg stail Haikal kalo kiss sesapa pun....kiss mama ke...kiss papa ke...kiss sape2 lah...mesti kat 3 tempat tu....:-)










2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ALAHAI....cute betul...pandai abg jaga adik heheeheheh

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

sweet sggh... bilah turn maryam plak nih..