Monday, May 10, 2010

Makan-makan




Ekceli pic nie dah lama....2 minggu lepas kot. Masa ni makan2 kat restoran.....apa ntah nama dia lupa laaa...ala yg ada jual  ayam golek tu....kat kerinchi. Ayam golek dia sedap...tapi, skang dah mahal lah.....setiap kali pegi makan sini...mesti harga ayam golek ni naik...Hari tu harga dia RM 18.00 sekor.


Haikal yang tak sabar nak makan. Nak pulak dia duduk kat baby chair tu....selalu tak mo.

Kejap jer Haikal boleh dok elok2 kat baby chair tu....dah berdiri la plak....

Inilah yang kami makan.....ayam golek!

Kat sini ada kolam ikan....punyalah besar ikan yg sekor tu....


Haikal dok ralit tgk ikan tu....risau jer takut2 ikan tu dtg tepi...pastu tergigit tangan dia tu haaa.....



4 comments:

Jasfyra said...

sedapnya kak..
kt ne kedai tu?

atty's said...

sedap nampak ayam golek tu

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

lapooooooooooooo...iza cepat cari nama kedai tu...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

apa nama restoren tu iza.. cepat ingat.. kami semua nak serbu!!