Tuesday, May 18, 2010

Tengok Baby Areez




Hari Sabtu lepas kami - aku, sue & meen pi umah As...nak tengok baby Areez yang montot montel tu....hehehehe

Kami pi dalam kul 11 pagi gitu.....aku & meen sampai dulu....kedian baru sue.
Meen datang bertandang kat pondok buruk umah aku dulu....sebab dia tak tahu jalan nak ke umah As. Aku pun ingat2 lupa gak jalan nak ke umah as tu....tapi, sib baik selamat sampai :-)


Inilah baby yang kami nak terjah tu.....tembamkan????

Sungguh booooolat....

Abang Aqeel.....cute jer Aqeel nie....

Jaga2.....si monster Dania nak kacau Aqeel....hehehe

Abang Haikal ni demam sebenarnya hari tu...tapi nak gak ikut.

Dok main menan dgn anak meen....

Si debab Dania.....
p/s: patutlah peha anak aku lebam....rupanya ko yg gigit ek sue.....muahahaha

Bergambar kenangan sebelum balik.....


Untuk As & family.....mekasih banyak2 sudi layan kami ni haaa...siap 2 kali makan lagi...ada nasi ayam lak tu :-). Dalam kul 1 lebih kami balik dari umah as. Lepas balik dari umah as...aku etrus balik umah. Tak singgah mana2 coz Haikal demam. Badan dia dah panas dah. 3 hari Haikal demam. Hari nie Haikal dah fully baik dari demam.....al-hamdulillah.

4 comments:

atty's said...

geram nya tgk baby areez..bambam

☆ lieya latif ☆ said...

wah comelnye......tembam dah areez..... oo korang pun tak gi majlis areez yeak...takpe laa..leh melawat ari lain ye tak....sonok gi ngan kawan2 ni...ade geng nak borak

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

uihhhhhh lebam eh... wakakakaka....geram aku tgk peha dania tau...pastu syok dukung dia... eee tetiba rindu kt danialah..


owhh sian haikal...aku plak sabtu blk mlm ko...byk benar xtvt yg nak kena buat

As said...

time kasih sbb sudi dtg melawat kak... n thanks for the hadiah... suka tgk dania.. very d cute giler....