Thursday, May 20, 2010

Adik Dah Tak Sabar Nak Berjalan.....:-)



Hari nie Dania dah 7 months......:-)

Progress Dania.....

Adik Dah terer merangkak.
Sekarang Adik dalam proses nak berdiri lak....pantang nampak kerusi ker....apa ker yang boleh dia berpegang sebagai sokongan, pastu bangun dan berdiri......

Rasa-rasanya Adik ni macam cepat nak berjalan jer.....:-)



Jom tengok Dania tengah dok usaha nak berdiri tu sambil berpegang pada kerusi tu.....
Chaiyokkkk dik.....


Yessss! Akhirnya Adik berjaya. Syabas!!!


Si Bambam Dania.....




5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

woa!!! bravo...good gurl ..... pasni siap ar bekejaran2 ngan dania heheheheh

lieya admire rambut die iza...lebat sungguh....jgn ptg pendek sgt tau...tak cantik nanti...

~~ciklinn~~ said...

wahh cepatnye anak dara ni nak berjalan...besttnyerr senag dah mama.. yg best leh beli kasut gegirl yg sgt cantik2.. huhuhuhuh

Hirda Ibrahim said...

kejap je dh nk berjln kan?
aku pun suka rambut dania. lebat...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

cepat masa berlalu, tengok macam bb lg, tup2 rupanya dah nak berjalan si comel ni... eiii geram

.:nhalilah:. said...

go.. go.. dania.. cepat jalan..
eiii... geram betul tgk rambut dia tu.. comey..