Monday, April 05, 2010

Sabtu Pi JUSCO

Hari Sabtu, kami pi Jusco kat IOI Mall Puchong. Dah lama rasanya tak ke sana. Kul 10.30pg kami dah sampai jusco. Masa best lagi coz orang tak ramai lagi.....

Apa2 hal, bagi Haikal main dulu......Kan main suka lagi dia bila nampak playland tu......berlari sana...berlari sini....naik menan ni...naik menan tu.....macam2......

Jom layan Haikal main jap.....






Yang ni main kat dalam tu...yang bayar RM 6.00





Adik Dania.....Adik kalo bawak jalan mana2 mmg baik jer....tak banyak karenah. Good Girl tuh lah :-)




Mama & Adik...



Tujuan utama ke Jusco ni sebenarnya nak pi borong Drypers nie.....hehehe. Untuk stok 2 bulan 2 badek tu....





2 comments:

As said...

budak2 kalo nampak menda alah ni sure nak naik sumer... selagi ader.. Aqeel pun dah pandai mintak nak main menda ni..huhuhu...
anak dara ni makin comei.. geram tgk rambut dia hehehehehe

☆ lieya latif ☆ said...

seronok budak2 dpt main pay & ride ni kan...mia mija pun selalu jek paw lieya kalo nampak bende ni...kene standby syiling laa jawabnyer....heheheeh

dania cute....lebat rambutnye...suke tgk...