Tuesday, April 20, 2010

She Already 6 Months

Yeayyy!

Today my Girl dah 6 months....

Dah makin besar dah anak dara mama nie.... :-)

Cepat lak masa berlalu, rasa mcm semalam jer baru melahirkan si Dania nie.







Progress Dania :

1) Dah boleh meniarap dengan baik

2) Tengah berusaha untuk merangkak

3) Suka diajak untuk berborak

4) Suka senyum

5) Suka ketawa bila abang Haikal wat lawak

6) Sudah makan nestum beras merah, beras dengan epal & kranberi dan biskut rusk. Dania ni jenis kuat makan gak.....:-)

7) Pagi2 lagi dah bangun...seawal jam 6 pagi....kadang2 kul 5 pagi dah bangun hehehe


"SEMOGA ADIK MEMBESAR BAGAI JOHAN"



5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

tomei.... x lama lg setahun dah usia dania.. bila boleh bjalan lg syok...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi 6 months little dania.......tak lame lagi jek nak setahun dah...kejap jek kan rase heheeheh

oo dania bangun awal yeak pagi2...jadi jam loceng laa sicomel ni tiap2 pagi yeak iza....

Puan Iza said...

sue: tu la...x lama lagi setahun. kejap jer aku rasa masa berlalu.....tak sabar nak tunggu dania jalan lak....:-)

Puan Iza said...

Lieya: Ha'ah lieya, dania ni suka bangun pagi2.....so, iza tak yah nak kunci jam dah sbb dania dah jadi jam loceng hehehehe

As said...

Ya Allah.. kejap jer dah 6 bln anak dara ni... happy 6th mths... byk dah progress dania... suka tgk dia.. comeiiii