Friday, June 04, 2010

Balik Kampung - 26 - 31 Mei 2010 (2)




Acara makan-makan ni pun termasuk dalam agenda dan sebab2 kami balik kampung....:-). Kami nak sambut birthday mak yang tercinta. Kebetulan birthday mak aku jatuh bulan 5, so bolehlah wat sambutan secara kecil-kecilan....wat makan-makan untuk anak beranak jer....


Inilah antara makanan yang di hidangkan. Macam-macam ada.....:-)

Jom jamu mata jekk yea....hehehehe...


Udang Goreng Tepung

Sotong Goreng Tepung

Daging Burger Goreng

Yong Tau Fu

Bihun Goreng

Nasi Goreng

Ikan Siakap Tiga Rasa

Telor Goreng

Ayam Goreng Berempah

Sup sayur

Agar-agar Rainbow

Kek Besday 'Girl' :-)

Kasi Haikal posing dulu....

Acara Makan bermula.....


** Semua masakan di atas tu mak aku yang masak. Aku tukang makan jer...muahahaha...





8 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wow banyaknyer food iza.. rajin mak iza masak... padahal nak sambut besday dia.. patut anak2 yang masak untuk mak. hehehe

haikal dah cukur rambut ke iza

Puan Iza said...

Kak Mimi : Betul tu kak, patutnya anak2 yg masa...Tapi anak2 masak tak sesedap masakan mak hehehehe..Lagipun, dah lama tak rasa masakan mak :-)

Ha'ah, rambut Haikal dah kena potong separa botak. Panjang sgt dah rambut dia.

Mimi said...

betul3x...banyak tul food..tapi birthday lady pulak yg masakkan...heheh...mak Iza seronok la tu kan dpt masak untuk anak cucu dia...sekali-sekala balik rumah dia..

Puan Iza said...

Mimi : banyak sampai tak larat nak makan...hehehe... Sekali sekala jer besday lady masakkan. Rindu dgn masakan mak sebenarnya mimi...:-)

atty's said...

wahahahaha.kira tak aci lah nie ye..
yang sambut besday yg masak .ekekeke

Emy Omar said...

wah banyaknya makan iza..ni ngelat ni birthday mak nya,mak lak kena masak ye hehehe kalau saya camtu gak la :p

Puan Iza said...

Atty's : Sekali sekala kak....hehehhe

Puan Iza said...

Emy: Hehehe....