Tuesday, June 22, 2010

Mari Membaca Bersama Haikal & Dania



Malam bila ntah....lupa lerrr (iskhhhh2x....asik2 lupa jer, maklumlah dah tua) hehehehe.....

Ada sesi Membaca bersama Haikal & Dania....:-)



Adik pun sibuk gak nak buku tu......
Tengok! Abang haikal baca buku terbalik ler....hahahaha
(bukan baca pun, tengok gambar je lebihhhh)


Haikal : Meh tido sini adik, baca buku dgn abang....
Dania : Ok....


Macam nie la...baca buku sama2 kan....


Haikal tengah dok ajar adik.....ini Hidung!


Khusyuknya adik baca buku tu.....


Pasni Abang Haikal kena selalu ajar adik baca buku yea (walaupun sebutan abang haikal tak bape betul lagi hehehehe) Harap2 Haikal Dania tanamkan minat suka kat buku.....moga2 dorang ni cepat boleh membaca....amin.




3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

bagusnye...rajin anak2 ko iza....adik pun rajin ikut ape yg abg buat...bagus2...semoga menjadi anak yg bijak yeak sumer!!~~

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

insya-Allah kalau kite rajin beli buku anak akan terikut semangat suka membaca :) eee geramnya tgk dania

Emy Omar said...

bagu tu iza..nanti dah besar adik pun ikut abangnye