Friday, April 03, 2009

Aku Cuti....

Hari nie aku cuti.
So, hari nie aku jadi surirumah sepenuh masa :-).
Tapi, Haikal tetap hantar kat taska okey....hehehe..
Banyak keje umah nak kena buat nie.....
kemas umah la....basuh kain la....lipat kain la....masak la.....
dan macam2 lagi.....

Disebabkan aku cuti hari nie,
So, aku dengan bermurah hatinya bangun pagi2 masak nasi lemak utk bekpes kitaorang :-).
Leh la en. somi aku bawa bekal pi keje :-)


Oklah korang sumer....aku nak pi buat keje2 umah yang sedang menanti tu.

Selamat bekerja utk korang2 yang bekerja :-)







9 comments:

Jasfyra said...

wah..cuti.best2
siap buat nasik lemak lg..sedapnya

Hirda Ibrahim said...

nasi lemak 2.. hehehe
rajin ko iza..
aku pun sama, kalu aku cuti, aku tetap hantar hardy pi nursery. baru le leh buat kerja umah.

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

ni sajer2 amik cuti ker iza. sama la kak mimi.. kebetulan haritu farhan demam, pastu kak mimi cuti sebab jaga dia.. tapi still hantar emily gi taska.. senang kak mimi nak kemas rumah.. farhan tido jer..

Syasmeen said...

wah bestnya cuti....cian haikal kena hantar ke nursery gak...hehehe, sedap nya ns lemak bagusnya iza...rajin yelah p lah wat kerja umah tu kalu duk layan blog nih nanti x siap lak kerja tuh heheheh...

☆ lieya latif ☆ said...

wah bestnye cuti....nak nasik lemak jugak boley...he he heheh

As said...

bestnyer cuti... kami kalo cuti pun kena ader occassion jer.. kalo nak cuti sesaja rasa rugi.. sbb nak kena simpan takut emergency...best nyer... pepagi rajin nyer masak nasi lemak...

eija28 said...

bestnyer cuti...mana gambar nasi lemak nie???????????

atty's said...

sonoknya dah cuti...mana picture nasi lemak...nak semangkuk..

~~ciklinn~~ said...

selamat menegmas kak..... hehehehheeh

mintka sikit nasik lemakk..