Saturday, April 04, 2009

Kami Ke Melaka

Hari nie kami nak ke Melaka.
Saje jer....pegi jalan-jalan, sambil bercuti... :-).
Kami kat Melaka selama 2 hari, hari nie dan esok.
Ermm, nape Melaka???
Sebabnya opis aku ada anjurkan program Karnival Halal kat MITC Melaka.
So, aku pun saje nak menyibukkan diri sambil2 tu boleh bercuti sekali kat Melaka nie.
Lagipun dah lama aku tak pegi Melaka.
Last aku pegi masa aku belajar kat UiTM dulu.....dah lama ooooo....hehehehe.

So, kami pergi dulu yea....
Bye..bye.... :-)














9 comments:

Jue ~ mama DnD said...

selamat bercoti ke Melaka... semoga bergumbira.. jgn lupa bw haikal naik menara taming sari...akak pun x penah naiklagi sebenarnya..hekekeke

☆ lieya latif ☆ said...

wah bestnye iza gi melaka.....ooo ade karnival kat mitc yeak...jgn lupe singgah makan ikan bakar kat umbai tau.....

Mimi said...

selamat bercuti...bestnyer 2 in 1..kerja tapi dpt bwk family..

Jasfyra said...

melaka dah best skg ni kan..kami baru p arituh..nanti nk p lagi

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

bestnya gi melaka.. sekarang ni kat melaka banyak tempat boleh dilawatikan.. cepat2 update tau

Sham Ummi Echa said...

ramai plak kwn2 blog yg gi jalan2 kt melaka lately ni kan.. melaka pon da menarik skang nih kan.. mcm2 ada.. nnt nk plan g melaka plak la

As said...

selamat bercuti... sure haikal suka... hmm dah lama x jln melaka....

ILA said...

syoknyer jalan2 coti2 mesia...

Big Mamma Bukhari said...

melaka mmg best! banyak lokasi menarik utk dilawati.. part amik gambar yg best tu.. hehe..
tq wish bday kak t ye! :-)