Tuesday, July 21, 2009

Celebrate Besday Girl..... :-)


Hehehe....tajuk kan main lagi.....celebrate besday girl.......ker besday mak buyong....hahahaha.....
Tak kisah lah...janji aku happy :-).

Thank you to papa yang sudi belanja mama makan :-). Hadiah jangan lupa tau.....i'll wait for it :-).

Kami makan2 kat Muara Ikan Bakar, Tanjung Harapan. Tingin nak makan kat sini sbb dah lama rasanya tak pergi sini.....dapat makan sotong goreng tepung.....sedapnya.....hehehe...

Kami pergi hari Sabtu (18 Julai 2009) petang. Kalo dari umah aku dah dekatlah kan.....dalam 1/2 jam jer..... :-). Sib baik masa kami sampai tu orang tak bape ramai lagi.....so, tak der lah nak menunggu lama kan.....


Antara menu yang kami pilih.....





Siakap 3 rasa......Cencaru bakar


3 sekawan.....hehehehe...


Sotong Goreng Tepung.....yummm...yummm.....my paberet nih....


Kek besday ni adik aku yang sponsor......


yang ni baru nampak clear skit...:-)


Sedap kek nie...ada 4 lapis....ada rasa oren,rasa coffee,rasa vanilla & rasa coklat.....


Sebelum makan...posing dulu hehehhe.....nie adik aku yg no. 4


Yang nie adik aku no. 2....


Lepas makan...potong kek lak....hehehe....


hehehehe...suap menyuap lak......


Posing berdua je.....hehehe. Nape berdua? Haikal mana?


Kalo korang nak tau...Haikal dok sibuk main "aya"(ultraman gaia) nie.....panggil pun dia wat tak hirau jer....

Sekali "aya" nie cakap cina daa.....hehehe


Haikal telah berjaya mengepau mak cik dia beli otomen "aya" nie....

Tengok la nape Haikal berjaya buat mak cik dia belikan otomen tu.....ciannya anak aku sampai dok tunggu kat tepi menan tu.....huhuhuhu

Dalam keta pun tak lepas "aya" tu....tapi cam bising arrr coz Haikal asik dok picit2 jer otomen tu...dah lah cakap cina....


Sambil2 tu sempat gak lah posing dgn Haikal......

So, inilah pic aku yang terbaru....... @ 6 months.....:-)








13 comments:

mama tisya said...

sedapnye smua makanan especially kek busday girl

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

wah..meriahnya makanan...akak ingatkan korang mkn bertiga je.... sebab tgk byk tu..rupanya ada gak org lain..hehehe..

iza...awak pregnant mantain je....tak naik langsung bdn tu... kalau ada contest momi preggie yg vogue, blh masuk ni... :D

☆ lieya latif ☆ said...

wah meriah gile laaa...meriah ngan makanan laaa...tu yg lieya tgk kebulur nieh hi hihihi....

besdei leiya 2hb 8 nie, plan nak gi celeb gak....rase cam nak gi Muara ni jugak....hihihihi

comel ko timepreggy ni iza....berseri2 youuu

Emy Omar said...

Bestnya umah dekat bebenar ngan Muara tu ye..hi..hi..kalau akak tu pantang special occassion sure serbu sana la.. ;p
Iza,Erfan pun ada ultraman yang tekan punat kat belakang badan dia tu kan..tapi yang Erfan cakap jepun..hi..hi..a'ah akak pun rasa benda alah tu bising tau bila tang dia tekan,adik lak tengah tido tension je..

As said...

kak best nyer mkn seafood.. huhuhu.. kami pun teringin.. tp x nandung..heheheh... kak... Happy b'day... best kan ader org celebrate b'day tuk kiter...
kak x nampak perut pun... cam x pegnen la....

Jue ~ mama DnD said...

sotong goreng tepung tu mmg nampak nikmat lah iza.. dapnyerrr... sotong adalah peberet dnd...
kek tu pun namapk cun sgt....
iza dah tombam sket eh.. k lah tu.. mak buyungkan... psssttt baby per..?

eija28 said...

wah...bestnyer mkn ikan bakaqq....lama tul eija x g kat sini...nanti kena g nie...terliuqqq tgk makanan2 kat situ....

Mimi said...

sedapnyer hidangan utk birthday girl..terliuq sungguh saya yg kelaparan blom brekfes ini..

Haikal, berjaya gak pau kat aunty dia ye 'aya' itu..

Linda Latip said...

ala sedapnyeeee perlu ke buh gambar makanan!! hahahaha..bes nye apsal iza tak ajak saya skali..kite kan kongsi bedey hahahaha..anyway..enjoy ye..nak nak celebrate dgn org org tsayang...bes

ps: thanks dearie fr the bday wishes..tk sangka sama bday tau..sib kite fren kat FB hehe

Syasmeen said...

wah..meriahnya makanan...ingatkan korang mkn bertiga je ngan haikal & hubby....mcm blh habis sebab tgk byk tu..rupanya ada gak org lain..hehehe..

:iBuAfiQah: said...

nampak sedap suma makanan tuh...
buat terliur jer...hehehe..
kek bezday tuh pun nampak sedap....
muka iza nampak berseri2 ngandung niey?comel...

atty's said...

sedapnya makanan tu iza ooi..kek tu pun shedapnya ..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

sedap nampak semua lauk.. kek tu lagi la nampak nyummy..

eh masa dalam gambar ni tak nampak perut iza.. iza nampak macam masih slim la.. hehehe

dapat hadiah apa tahun ni dari asben..

gambar yagn asben suap iza tu boleh masuk contest pasangan romantik la