Friday, July 17, 2009

Tambah Lagi Satu Angka

Huhuhu....hari nie umurku bertambah lagi ke satu angka.......jadi la 31.

Walauapapun, aku tetap bersyukur kerana masih lagi hidup di bumi Allah ini.....masih lagi dapat bermanja dengan en. somi.....masih lagi dapat bergurau senda dengan Haikal........

So, my wish utk diri sendiri........semoga aku panjang umur & dimurahkan rezeki......semoga sentiasa sihat....semoga bahagia selalu bersama keluarga tercinta.....semoga sentiasa disayangi oleh teman2.......semoga diberi kesihatan yang baik......semoga dipenuhi dengan kasih sayang yang melimpah2..... :-)






** Pic terbaru ku @ 6 months.......macam tembam je kan hehehehe.....

** terima kasih banyak2 kepada kengkawan yang wish besday aku kat facebook :-)


14 comments:

Syasmeen said...

happy birthday iza...

Fariena said...

Iza,
Happy birthday!

Sham Ummi Echa said...

hepi besday iza..da tmbah satu angka kan..pasni tmbah 1 lg anak plak..meriah idup!

liwaniel said...

happy birthday iza..semoga panjang umur dan di murahkan rezeki..

tak tembam sgt la..belum tgk wanie lagi...semua dah kembang...hehehe

Mimi said...

Happy 31st Birthday Iza..semoga panjang umur & dimurahkan rezeki..

As said...

Kak Happy B'day.. Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki...
akak xde la kembang sgt... ok jer... masa sy nandung lu lg tembam... hehheheh

☆ lieya latif ☆ said...

HEPI BESDEY DEAR...

semoga bahagia selalu dan sukses dlm kehidupan....

:iBuAfiQah: said...

happy bezday...
moga panjang umo n murah rezeki selalu tau...

~~ciklinn~~ said...

hepi besday ka iza.... semoga pjg umur murah rezeki yer...

mama tisya said...

happy busday iza..dpt adiah apa dr cik abg?

*Azie* said...

hepy besday...

*Azie* said...

hepy besday...

nadnye said...

Happy Birhday.. semoga bertambah matang, solehah dan jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak..

scan pompuan ker lelaki?

--<@maya@>-- said...

heppu besday kak iza.. moga panjang umur n murah rezeki..