Wednesday, July 01, 2009

Ngadap Lappy

Time mood elok.....cam gini lah Haikal. Dok ngadap lappy dia tu.....bleajar 1, 2, 3, ..... belajar bunyi2 animals..... belajar bunyi2 bus, train, boat..... & dengar bunyi2 muzik piano, gitar dll......

Tapi kalo time mood tak elok dan malas.....lappy tu dibaling2nya.....iskhhh....



Belajar elok2 yea sayang......










11 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

budak pun ada angin kan..hehehe lawanya lappy haikal...ceria gitu..

eija28 said...

wah...bestnyer haikal ada lappy....

eMMa@iKKa said...

ohh tgk mood.!!! Mcm Trisyia..ada angin nyer juga..kalau mood baik..duduk diam lah dia..buat kerja dia sendiri..kalau mood dia kureng..dia akan ganggu mak dia..;)
Trisyia pun ada lappy...:)

liwaniel said...

cantik lappy haikal...rajin dia belajar ye

atty's said...

haikal tgk belajar jd blogger tegar

Mimi said...

cantiknyer lappy Haikal..colourful

farah : m0mma HD said...

hehehhe...memula excite dla kan
esok boring...mau di baling nye!
hehhehe...HD pon ade satu yg ABC tu...
tp asyik berebut....and d sudahi ngan...d baling ke lantai

aritu ayah diorg nak beli yg elok skit
tp i maarahhh ooo....sayang duit
nanti ada lagi yg d baling plak
hahhaha

☆ lieya latif ☆ said...

mia ngan mija plak tengah gile lappy iza...hari2 dok layan lappy die tu....lieya pun suke sebab dieorg sambil tu ikut mengeja sume....heheheheeheh

amboi haikal...tgk mood hah....heheheh...comel lappy haikal

Sham Ummi Echa said...

cntiknya lappy haikal...kalerful gitu.. sama la iza..echa pon tgk mood gak..mood rajin smpai tgh mlm dia main lappy...kalo x pedulik pon idak

~~ciklinn~~ said...

wah pasni leh YM dgn ciklinn hahahahaah

sangat comell dgn di alappy amik gamabr pun buat dekk jerk..

dilaOHdila said...

Huhuhu haiqal pun dah ada lappy
syoknya....
Mesti laju ram tuh

Suka tengok kusi haiqqal
Ikea kan :-)