Thursday, May 21, 2009

Ensem Tak Saya?

Haikal sibuk gak nak pakai spek itam mama dia nie....
bila dah pakai, sengeh2 ler...:-)


Ensem tak saya auntie?


Tengok tu....sampai tersenget2 spek dibuatnya...










12 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hehehe haikal kontrol ensem eh...

mumy said...

salam kenal dr mumy..meh la snggah blog mumy..

Aza...As :) said...

jawapannyaaaaa....hensemlaaaaahhh haikal ;)

watie said...

abg haikal leh x pinjam spek?? ensem laaaa

re = sila2 award tue utk mu :)

ibu 2AZ said...

a aa hencem lah haikal pakai spek...hehehe dah pakai spek mendongak je ye..ermm cam arissa gak ler..hehehe

yong ibu chem said...

encemmmmmmmm!

sampai nak tertangal2 spek itam tu ha..hihihihi

HalfBlood Princess said...

hehehe kelakar la haikal ni...mmg ada tokoh nk jd mamat hensem bler besar ni..;D

eija28 said...

hensem ler ank bujang iza nie....control macho!!!

Mimi said...

hensemmm...walopun pakai spek senget pun masih hensemm tau..

Jue ~ mama DnD said...

encemm banget... spek senget pun encemmm hehehe..pinjam spek itam tu buleh..???

mrs khairul said...

ye la iza budak2 ni kita dah belikan spec sendri pun kita punya gak dia nak buat main kan...

tapi xpe janji nmpk encemmm..wp senget2 ye haiqal..heheh

As said...

ensem.... sapa kata haikal x ensem... ngan spek itam tuh lagi la... siap senget benget tuh... tp ttp ensemmmmmm