Saturday, May 16, 2009

Lagi Aksi Haikal.....



Masa nie on the way nak balik ke K.L dari kampung. Singgah kat satu kedai makan nie kat Bentong untuk makan ler coz kita org dah lapar sgt kan.....masa nie dalam kul 6 ptg.


Tapi...sori arrr coz gambar makanan tak sempat nak snap sbb terus makan jer....hehehe.


Sempat snap gambar air ni jer.....Tembikai utk aku dan Orange juice utk en. somi aku....Haikal kongsi dgn aku ler....




Sementara tunggu makanan sampai, aku apalagi snap ler pic anak bujang aku nie.....


Alih2 Haikal pun sibuk gak nak snap gambar. Dia amik handphone papa dia.....

Tengoklah tu.....sampai handphone rapat ke muka pastu nampak mata sebelah hehehe....lawak ler Haikal nie.....

Ok, ready mama......1, 2,3......


Snap......


Alamak! tersenget skit la gambar mama nie....nanti Haikal snap lagi yea mama...


** Yo lah Haikal sayang.....nnt snap pic mama byk2 yea.....




dan tak lupa jugak aku nak ucapkan

SELAMAT HARI GURU!

16 Mei 2009

Kepada abah aku dan jugak guru-guru diluar sana....jasamu dikenang.









8 comments:

ILA said...

pandai HAIKAL amik gambo mama yer!! sampai tutup mata sebelah hahah

Happy teachers day to abah Iza!!

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah pandai haikal snap pic....hihihihi... kelako tgk aksi die letak handpon kat mate tu....kemain rapat lagi ihihihihi...nanti leh amik pic auntie plak yesk ....

~~ciklinn~~ said...

amboi2 pandai nyer dier amik gambar... tapi terbalik lah pulak pegang hp tu...hehehe

Mimi said...

hihi...pandai nyer Haikal amik gambar guna enfon..siap nampak sebelah mata je...comell

Aza...As :) said...

waah..wah...wah...teringin jugak nak jadi photog haikal eekk??? tak peerr...tunggu besar sikit jeerr lagi...ambik kamera mama tu ;)

SyahNur said...

hehe.. ade talent jadik photographer nih..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

pandai haikal.. mesti selalu nampak mama dia amik gambar nih... pasni leh amik gambar adik plak.... hahaha

Jue ~ mama DnD said...

hehehe.. pandai tu nak snap pic ibu dia...hehehe... bagus Haikal nak share air nagn ibu kalo dalia..kedokut...hehehe