Wednesday, May 20, 2009

Makan Malam


Balik keje petang semalam ajak en. somi pegi pasar malam kat Seksyen 17 Shah Alam. Kebetulan en. somi balik keje awal.....so, bolehlah pegi.


So, malam tadi menu makan malam kami ialah........



Nasi Kerabu

Satay untuk Haikal
dan jugak Sweet Corn untuk Haikal & Mama


** Yummm.....yummm....sedapnya.....kenyang kami malam tadi :-). Al-hamdulillah....






9 comments:

Sham Ummi Echa said...

sama la kita iza.. smlm pon sham sggah pasar mlm kt slayang.. beli ns ayam utk echa, popia basah utk abah echa ngan ice blended vanilla cappuchino utk aku.. aku share ngan echa mkn ns ayam...kenyang perut suka hati...

~~ciklinn~~ said...

kak iza kita kongsi leh nsi kerabu tu..sedapnyer.... lama tak mkn nasi kerabu....hari ni tmpt linn pun pasar mlm tapi malas lak nak kaur umah

eija28 said...

sedapnyer tgk nasi kerabu tu iza....hubby eija klu bulan ramadhan mmg berhantu mkn nasi kerabu....

Mimi said...

bestnyer PM masa hari minggu..mcm kat tempat kami, PM hari Ahad malam Isnin..lmbt je rasa..

Kerol+Natt=Adam said...

wahh sdpnye nasik kerabu kak iza..ni yg nk soh hubby p carik ni..terliur den nengoknye..hehe

Syasmeen said...

iza mkn nasi kerabu..kalu dtg umah meen hr tuh leh mkn ns kerabu hehehhe..ha ciklinn pun sama dah lama x mkn ns kerabu kan tu lah hr tu x prasaan ek jemputan meen huhuhuh...next time insyallah kita dpt jumpa semua yer

.:nhalilah:. said...

sama la kite kak.. semalam tak masak beli kat pasar malam.. makan mihun sup.. n sosej n jangung utk zahirul.. errmmm.. nanti dia poo-poo sure kuar jagung2 tuh.. hehehhee..

watie said...

waaa satay nak sikit haikal huhuhu... x leh jadi saya nak satay gak kang balik kena pi cari hahahaha

liwaniel said...

alamak...sedap pulak tgk nasi kerabu tu..teringin pulak...mlm kang ade pasar mlm..nak cari jugak la