Tuesday, March 31, 2009

Writing Table For Me Please.....


Cuba korang tengok........




Kan main khusyuk lagi dia dok menulis kat atas meja tu kan.......konon tengah tulis ABC ler tu....




Kadang2 Haikal dok berebut meja nie dgn papa dia time papa dia nak buka laptop buat keje. Dia pun sama nak duk kat kerusi tu......



So, ini maknanya aku kena belikan meja dan kerusi baru utk Haikal lerr.....


Dalam kepala aku nie mmg dah ada dah meja dan kerusi yang sesuai utk Haikal. Aku nak sangat2 belikan meja dan kerusi nie utk Haikal. Aku suka sangat sbb cantik dan lagipun ia mmg sesuai utk budak2 kan......



Inilah dia meja itu.......



Ikea Mammut Table


Ikea Mammut Chair

Ok tak korang rasa meja dan kerusi nie? Tapi aku rasa nanti aku nak beli yang kaler merah lah sbb aku suka merah hehehe....








17 comments:

liwaniel said...

wanie pun ingat nak belikan meja untuk irfan..tapi tak terbeli2 lagi

~~ciklinn~~ said...

ala pandai nyer dier.... akak cantik kosi tu... kalu merah mmglah cantikk bengett

Lina said...

cantik2....berani r....
mesti dia ske..kaler merh kalau kotor x nmpk sgt..biru mesti blh nmpk...
bli lah nnt nak tgk picnya...smbil haikal buat homework dia...he3

ibu 2AZ said...

ok..cantik suai tuk Haikal..i pun tgh berangan nak rembat yg nih..

☆ lieya latif ☆ said...

RAJINNYE anak bujang iza ni....khusyuk gile haa study...good boy!!

ini mcm konpem kene beli meja study satu utk haikal ni...

eeramaya said...

mena beli meja nik.. sian kt haikal kan.. rajin banget!!!

aimi @ kamalina said...

brg2 ikea ni semua pun cantik...sampaila ke set sudu plastik..lawa je.. hehehe...

Jasfyra said...

dah beli nanti tepek kt blog eh kak

eija28 said...

mmg cantik meja dan kerusi tu...apalagi iza rembat ler nanti utk haikal.....thanks bg no phone owner hari tu....

nadnye said...

Belilah satu, yang merah pun cantik jugakk. Kat rumah tu yang merah dah ada cumanya budak berdua tu kreatif sangat bukan diaorang buat menulis atas tu, tapi dia bukak kaki meja tu satu2 dia buat roket... pedang dan lain-lain lagi..

yong ibu chem said...

cantik jugak tgk kerusi meja tu kak iza..

budak tgh kemaruk nak menulis tu..layankan je..bagi dia semangat..hehehehe

re: kak, yg header akak tu, yong lum oter kan lagi..sori kak..nanti2 dah siap yong email

Hirda Ibrahim said...

aku setuju ko beli meja & kerusi mammut kat haikal.
tapi kalu x salah aku, meja bulat dh x dak stok. yg ada meja mammut 4 segi je. but cheaper than meja bulat.

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

memang dah sesuai sangat belikan meja tu iza, dia pun dah besar, tak lama lagi masuk tadika dah ada homework, kalau ada meja kecik senang dia nak belajar..

farhan punya meja IKEA warna Merah 4 segi .. ok juga .. pastu beli 3 biji stool

Sham Ummi Echa said...

mmg konpem iza kena beli meja n kerusi utk haikal nih.. msti dia tmbah rajin nk tulis ABC..

daku pon brkenan gak ngan meja mammut ikea nih.. tp mahal sgt la.. kena smpan duit dulu..hehehe

Big Mamma Bukhari said...

sblm t browse gambr kat bawah.. dh terbayang kusi meja ikea ni yg iza impikan nak beli kat haikal.. dan kata hati t tepat!! yea!! :)sesuaikan ngan budak2!! :)

atty's said...

kerusi tu mmg cantik..ar..kenan nie

Emy Omar said...

Sangat sesuai meja & kerusi tu iza..kalau gi ikea memang giler tengok furniture budak2 ni kadang2 diaorang kureng,tapi saya yang lebih