Monday, March 16, 2009

TAG - Child's Wardrobe/Closet

Sue telah meng'tag' aku.......


RULES.....

1. Take a photo of ur child's wardrobe/closet..inside n outside.


-Outside-

Almari nie asalnya tak der kartun spongebob tu.....kosong jer.....So, aku belilah sticker Spongebob tu then tampal2 bagi nampak cantik. Tapi, banyak dah tak der sbb Haikal dah cabut2 dah......huhuhuhu



-Inside-

2. Explain in detail, how do you arrange everything....
- Untuk tempat yang sangkut2 tu sumer aku letak baju baru dan baju untuk jalan2......Bawahnya lak susun pampers Haikal.....Baju yang berlipat kat bawah tu pun baju utk jalan2 gak.....terpaksa lipat coz tak cukup hanger hehehehe.....asik lupa jer nak beli lagi.

- Untuk bahagian tepi kanan almari tu pulak......petak pertama, tu sumer baju2 basahan Haikal untuk pakai hari2.....Petak kedua lak, tu sumer baju2 tidur Haikal dan petak ketiga...bawah sekali tu....ada towel, napkin, socks dan seluar2 utk jalan ( jeans).


3. What do you have on top of the wardrobe / closet?
- Macam-macam benda ada.......ada bakul ubat, kertas A4, bunga dan seperti apa yg korang nampak tu kan.... :-)

4. Where did you keep your baby's old clothes?
- Simpan dalam kotak dan kotak itu ada dalam stor.....hehehehe.....Baju2 tu sumer masih elok lagi. Sayang nak bagi orang......Nanti adik Haikal leh pakai lepas nie.....:-)

5. Nak tag mereka2 ini......
- Hirda - Mama Hardy
- Niza - mama Kanda & Balqis
- Sham - Ummi Echa
- As - Mama Adriana & Aqeel
- Yong - Ibu Chem










6 comments:

Mimi said...

comel la ada sticker spongebob...aunty sukerr cartoon tu..
Sangat2 kemas dalam almari baju Haikal..rajin mama dia mengemas

Jasfyra said...

kemas..sedap mata memandang

Cik Puan Mimi said...

sayangkan nak bagi baju kat orang lain.. ialah tak lama lagi haikal pun nak dapat adik.. boleh la recycle..

banyak betul baju haikal

lieya_latif said...

kemas jek lemari baju haikal....pasni kene beli lagi satu la iza tuk letak baju adik haikal plak.....

As said...

cantik jer akak kemas... kalo kami la ntah aper²... kami ni baru berangan nak beli gobok...byk giler baju haikal.... thanks ya tagged kami... nanti kami buat..

Hirda Ibrahim said...

byknya entry aku terlepas...
nanti balik aku snap almari hardy k?

kemas almari haikal.
kita sama le iza, baju pi jenjalan, semua gantung...
baju basahan semua lipat. cara pun sama... rak paling atas - baju siang, tgh - baju tido, bwh - sock, handkerchief, napkin.

baju2 lama pun aku letak dlm box & simpan dlm bilik bwh. sayang nk bg org... mana le tau 2nd bb kuar boy gak. leh le aku recycle...