Wednesday, March 25, 2009

Sebelum & Selepas

Sebelum



Selepas




Korang perasan tak apa perbezaan gambar sebelum dan selepas di atas tu?

Bezanya ialah rambut Haikal dah dipotong pendek.....ala-ala botak gitu :-)

Kalo ikutkan papa Haikal dia nak botakkan terus bagi licin kepala anak dia nie, tapi aku yang tak bagi coz nanti takut Haikal tak ensem hehehehe......boleh gitu? LOL.


Rambut Haikal nie cepat betul panjang, rasanya baru jer kami potong rambut dia.....nampak rimas lak bila tgk rambut dia panjang, tu yang terpaksa potong kasi ala-ala botak gitu. Sekali tengok macam kelakar la pulak muka anak aku nie hehehehe.....



Haikal's New Look










My Pregnancy












14 comments:

eMMa@iKKa said...

hehehehe rambut Haikal dah kena togel..:) Rambut pacak-pacak jadi nyer...Ok per..nampak encem..:)

☆ lieya latif ☆ said...

aik....musim botakkan rambut anak ke...lepas irfan, haikal plak yeak....he he he he

senang le keje iza pas mandi lap jek, tak yah sikat2 kan....keh keh ke h

alah jgn risau, tetap ensem gitu!!!

aimi @ kamalina said...

haa...samalah dgn rambut bdk2 kat rumah ni..cepat sgt panjang.. kalau girls kan dah lama berjela2 rambut tu.... :D askar2 akak pun dah potong rambut...nanti nak boh gak kat blog laa..

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

ishk botak licin pun hensem la iza.. macho sikit.. tapi ok la botak cenggini sesuai dengan muka haikal..

Zanna_MamaBatrice said...

nampak nampak
haikal ngan rambut baru
makin nampak naughty dia nier
nampak makin chubby pun iyerr..

Jasfyra said...

mana de klakar kak, ensem n comel je saya tgk..

:iBuAfiQah: said...

ensem haiqal w/pun botak...
isk2 anak sapa la nie...hehehe

Mimi said...

ensem la Haikal now..nampak mcm budak besar dah..

Syasmeen said...

k lah tu botak licin pun hensem la iza..senang nak jg...

en_me said...

macam mawi tewww.. hi akak iza teww, salamms dr me dikejauhannns

Sham Ummi Echa said...

kalo rmbut camni aku pggil rmbut mawi.. hehhe..tp pesal kalo bdk2 potong rmbut..muka msti nmpak noti kan..

atty's said...

haikal gunting rambut cam mawi..hencem haikal..

~~ciklinn~~ said...

wah yerlah dah mcm mawi.... kemas jer nampak kak... linn pun tingin nak potong rambut anak camni..tapi abahnya yg tak bg...

re: haah kak.... rumah linn tu kat dekat pasar mlm tu....

jeff said...

>> mawi junior...:D
>> nampak kemas bila rambut dah pendek...