Friday, March 13, 2009

Our 3rd Anniversary

Hari ini adalah hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke-3......
dan hari nie jugak genaplah usia 3 tahun kami hidup sebagai suami isteri.
Al-hamdulillah, aku bersyukur kerana kami masih lagi bersama
dan hidup bahagia di samping anak tersayang.



To Sayang,
Happy 3rd Anniversary!
"Semoga kita sentiasa bahagia di samping anak2 yang comel dan
terima kasih di atas kasih sayang yang diberikan. Semoga kita kekal hingga ke akhir hayat.....amin".




Hanya untuk mu
sayang.......


"Ya Allah, Tuhan yang menyatukan dua hati ini,
Engkau campakkanlah ke dalam hati kami perasaan kasih sayang antara
satu sama lain sebagaimana engkau satukan hati Nabi Muhammad S.A.W.
dengan Saidatina khatijah R.A."




**pssttt....Papa, nak celebrate kat mana nie? :-)







20 comments:

Sham Ummi Echa said...

hepi 3rd anniversary to iza n hubby.. semoga ikatan suami isteri kekal & bahagia selamanya. amin.

mrs khairul said...

happy 3rd anniversary..moga kalian bahagia hingga ke hujung nyawa..amin..

iza how's d new BABY? takecare yek?

:iBuAfiQah: said...

tahniah....
moga kekal hingga hujung nyawa...

liwaniel said...

happy anniversary...semoga kekal bahagia hingga akhir hayat

Cik Puan Mimi said...

Happy Anniversary.. semoga jodoh kalian kekal hingga ke hujung nyawa

lieya_latif said...

hepi anivesari dear!!! wah big day tu.....selamat mengseleberat romantik2 heheheeheheh

re: iza, preggy2 ni tak elok makan sushi tau....so tak lah laaa...tggu pas2 bersalin....lagipun byk bahan sushi ni raw material...so tak elok tuk kandungan...telur setengah masak pun tak leh mamam tau....

take care dear!! tak sabar nak tgk iza memmuncit...e eheheh hee h

mama mya said...

hepi anniversary.. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. amin

oli said...

happy 3rd anniversary
happy forever

~~ciklinn~~ said...

happy anivesari kak iza.... semoga brkekalan hingga akhir hayat yer... aminnn

Syasmeen said...

happy 3rd anniversary iza & cik abe..moga kalian bahagia hingga ke akhir hayat dan di kurniakan anak2 yg soleh & solehah..amin

Mimi said...

Happy 3rd Anniversary to Iza & hubby..semoga perkahwinan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat..ameen..

...sWeeT uMi... said...

happy anniversary iza...dah 3 tahun ek...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...amin...

yong ibu chem said...

la..samalah tarikhnya kak...dgn bday chem!

kak, kiranya kan, time yong tgh duk meneran dlm laborrom, akak tgh dup dap dyp dap atas pelamin lah yek?? heheheheheheheehe

btw, happy anniversary buat akak n cik abe akak..semoga kebahagian dan ikatan kekal ke hujung nyawa..

atty's said...

happy wedding anniversary.
semoga kalian..bahagia selalu amin

aimi @ kamalina said...

happy 3rd anniversary!!! sama date dgn BD chem laaa.... semoga hubungan iza & hubby berkekalan hingga ke hujung nyawa...

eeramaya said...

hepi 3rd annibesari.. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

Big Mamma Bukhari said...

happy 3rd wedding annvrsary dear.. semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke akhir hayat.. hingga ke syurga.. amin.. insya allah..
psst!! celebrate kat mana iza? hehe..

As said...

Happy 3rd Anniversary to akak n hubby.... semoga kekal ke akhir hayat....

Psttt: dpt x mkn Big Apple? heheheheh

Aza...As :) said...

Happy 3rd Anniversary to Iza & hubby :)...moga bahagia selalu & dikurniakan dgn seramai boleh cahaya mata yeeerrr ;)

iza kener tagged...silalah ke blog eeekkk :)

Hirda Ibrahim said...

happy 3rd anniversary iza & hubby.
semoga berkekalan ke akhir hayat..