Tuesday, March 10, 2009

Main Basikal.....

Sejak kebelakangan nie, Haikal nak ler pulak main basikal dia tu. kalo dulu jgn harap la....puas kita suh dia naik basikal tu tapi dia tak mau......buat tak tau jer.....

Sekarang nie, petang2 lps amik Haikal dari taska.....mesti dia main basikal kejap kat luar umah. Tapi, Haikal tak pandai kayuh lagi la....just tolak2 dgn kaki jer....:-)






Tapi, yg tak tahan tu....main basikal main gak......tapi itu bantal busyuk tetap jadi teman setia okey....hehehehe...tak boleh tinggal.....Tengoklah tu Haikal dok sumbat bantal busyuk dia kat dlm bakul basikal tu.....






Bila dah ok, barulah boleh main basikal....




Hehehehe...Haikal bonceng bantal busyuk.....








**Macam2 karenah Haikal....tapi tetap menghiburkan.....

15 comments:

Sham Ummi Echa said...

iza...daku pon baru jer nk wat enty pasal main beskal nih...hehehhe..

aimi @ kamalina said...

bantual busuk tak tinggal tu...lawak tul la haikal ni.. siap sumbat2 kat belakang...

liwaniel said...

amboi haikal..main basikal pun tak leh tinggal bantal busuk ye..

irfan main basikal dlm rumah je...bila2 mama dia rajin baru la bawak dia main basikal kat tingkat 4...hehehe

lieya_latif said...

hi hi hi...kiut haikal dok bonceng bantal musyuk tu...kemain sayang die ngan bantal busyuk die tu....

haa pasni tak leh dah bonceng bantal busyuk...kene bonceng adik plak nanti bile haikal dah jadi abg long....he he he

iza, camne ...sihat tak...tak de mabuk2 ke....jaga diri yeak

Zanna_MamaBatrice said...

nie satu geng ngan emily & farhan nie
kes bantal mucuk x leh tinggal
he he he...bantal bucuk bonceng haikal erk....ok ler tu...

Cik Puan Mimi said...

bonceng bantal busuk?? lawak la haikal ni.. tapi kiut!!

pasni suruh mama beli motor bateri plak, tak yah penat2 kayuh, tekan pedal jerk.. hehehehe..

mama mya said...

hahaha sama pesen ngan cik mya sekarang.. balik dari nursery terus nak main basikal..

Mimi said...

bantal busyuk dia sumbat kt belakang...comel la...hihi..

mrs khairul said...

aduhai hero sorg nih...dh macho dh naik beskal..skali gamba bwh bwk bantal bucuk yek..hehehehe...

As said...

hahahah... haikal ni klako la.. mana pegi pun bantal busyuk x lupa... siap naik beskal bawak bantai bucuk tuh...
cam relax jer tgk dia....

yong ibu chem said...

aishhh siap dgn bantal busyuk tu..hahahahahahaha

teringat zaman yong dulu kak..pestime dpt beskal BMX..terus simpan dalam bilik..bawak tido!

:)

nurul said...

hehehe..bantal bucuk tk tggl ye haikal...

Jue ~ mama DnD said...

hehehe...cute...segala benda nak hangkut tu..

~~ciklinn~~ said...

hahahhha bantal bucuk tak tinggal ha.....mcm2 ragam kan budak2..

atty's said...

ekekekeke..takleh tinggai bantal bucuk..