Wednesday, December 03, 2008

Berangan Ekkk....

Tengoklah anak bujang ku ini.......Tengah berangan ke apa.....ke tengah memikirkan sesuatu? Ermmmm, kan main lagi tangan tu tongkat dagu. Cuba korang teka.....nape Haikal dok camtu? Pasal apa ek?????





** Kalo sesape2 dapat teka dengan betul.......aku akan bagi hadiah :-). Kalo nak hadiah silalah jawab yea hehehehe.



16 comments:

Sue@MamaMaryam said...

haikal br lepas poo poo..dia nak tggu mama pakaikan diapers..

@

haikal tgh tgk tv !!!

@

haikal tggu mama/papa dia bancuh susu!!!

@

haikal tgh tggu turn dia utk mandi..

keh keh keh..aku teka byk kali ni.. manatau betoikan..bukan main lg haikal menongkat dagu...

Zanna_MamaBatrice said...

haikal tengah poo poo...
tak pun dia tengah tunggu mama dia buat susu...@ pun dia dok nengok tv...cam sama jer ngan sue teka...he he he

~~ciklinn~~ said...

meh teka gak...

1. haikal tgok tv...

2. haikal tgh kena urut hehehheheh

ermm apa lagi yerk...?? ha haikal tingat awekksss kat taska hahhahah

azie(mama auni& erin) said...

hehehe dok tgg ko buat susu kot xsampai2....

Hirda Ibrahim said...

haikal meniarap sambil tgk tv. time ni gak mama tgh sapu bedak/lotion b4 nk pakaikan diaper.
wahhh jawapan penuh cam jwb soklan SPM...hahahahha

NAEMAH said...

emmm rasenye haikal dok kusyuk nengok tv....iklan favorite dia kot huhuuhu...ntah btul ntah tak, tapi tryje la hehehehe...

muhaiyom said...

ishh..sumenya dok meneka ni..aku pun nak try la..

hmmm...haikal blurr sebenarnya..baru bangun tdo..

haikal tgh asyik dok tgk astro ceria..citer bla..bla..bla..

haikal mintak susu kat mama..

haikal nak mandi..

haikal..haikal ape lagi erk..x tau la..

Jasfyra said...

-haikal tgh dok tgk tv saluran astro ceria

-haikal tgh tunggu mama dia wat susu

-haikal tgh tunggu mama dia amik baju

-haikal tgh pelik mama dia snap gambar dia..hahahaha

atty's said...

haikal tgk pikio nak pow apa kat mama dia..

lieya_latif said...

jawapan lieya...haikal mendongak tgk tv....

amboi2 kusyuknyeeeee haikal......cam budakbesar plak tgk die wat camtu....cute!!!

Jue ~ mama DnD said...

akak rasa dia tgh asyik tgk tv.. tu yg sampai mendongak gigit jari tu... khusyuk smapai x pasan mama snap gambar dia...

Sham Ummi Echa said...

aku teka..haikal tgh tgk iklan peberet dia..smbil terbogel hahahhaha

jeff said...

>> memikirkan masalah negara tu...
>> ini mesti tengah menunaikan hajat tu...LOL

farah amoi said...

haikal tgh tgk mama nye bersiap kotttt

Cik Puan Mimi said...

tengah tengok iklan aiskrim kot.. tu yang sampai gigit jari

Puan Iza said...

Mekasih lah kat korang yg bag jawapan tu.....macam2 jawapan ada...hehehhe....cuma ada sorang jer yg bagi jawapan betul. Nak tau sape????.....tungguuuuuuu.......