Friday, December 12, 2008

Budak Nangis

Nie ada sorang budak tengah nangis....eeeee tak malu.
Beriya-iya lak tu nangisnya.....



Sebenarnya Haikal nie mengantuk nak tido.....
Apa yang kita buat, sumernya tak kena....
Pastu mulalah dia mengamuk.
Bila bagi susu...dia tak nak plak......
Suh baring tido pun tak nak....
Sumer serba tak kena......geram tau....
Last2 biar jer haikal nangis puas2.
Dah letih nangis, baru dia mintak susu....pastu tido....
Fuhhh!....
Macam-macam peel Haikal nie....



** Kejadian ini berlaku dalam keta masa raya haji hari tu....on the way nak balik dari umah sepupu en. somi kat Taman putra Permai.


9 comments:

Cik Puan Mimi said...

ngantuks sangat la tu si haikal, sampai beria2 nangis..

kalau emily nak tido, memang dia ngamuk sakan.. dah letih baru tido... hehehe

Mimi said...

haikal nak sleep ye..patut la nangih..
najeeb pun sama camtu, sebabnya mata dia da ngantuk tp badan ni takmo tido lagi sbb nak tgk tv/main toys

Sham Ummi Echa said...

hmm sama la cam echa..bila da ngntuk mula nk mengamuk ..nangis dulu..pas2 bila bg susu..tido x hengat..

lieya_latif said...

ooooo nak sleep yeak......ngantuk sangat laa tu kot...tu yang nangis beriya2 tu...tak pe sayang...jom masuk tdo yeak.....tido lena2 tauuuu

Sue@MamaMaryam said...

keh keh keh..aku pun biarkan je klu maryam serba x kena..

Zanna_MamaBatrice said...

beria2 si haikal nangis sambil gosok2 mata......
kekdg letih kan iza nak layan dia nangis...zana kalu batrice nangis x pasal, zana mls nak layan.....nanti dia diam sendiri....
now...dia dah pandia bwk diri .....kalu zana x layan, dia akan baring2 kat sofa sampai ler tertido sendiri..

re : iza.....congrate....nanti zana kasi adiah erk........jgn lupa alamat yerk...kalu x camner nak antar hadiah....he he he

~~ciklinn~~ said...

letih kot kak dalam kete.. budak2 ni kadang mcm2 peel geram pun ada kan kalo tanya nak apa semua tak nak...

aisy yg dah beso ni pun camtu semua benda tak nak phtu alih2 tgok dah tido.... haiyoo ngantuk pun dia leh nangis

shimazahar said...

beria-ia si haikal nie menangis yer... saya pun suka ambik gambar haziq @ aiman menangis.... lepas tu bila diaorang dah ok saya tunjukkan balik video @ gambar tu dekat diaorang.. mula laa masa tu semua tergelak sendiri

Hirda Ibrahim said...

ala ciannya..hardy kalu ngantuk senang je, dia mintak puting & terus golek kat mana2 je. atas lantai pun jadi. terus zzzzz...