Thursday, December 11, 2008

Lenanya.....

Bestnya tido.....lena sungguh anakku tido. Aku suka tengok bila Haikal tengah tido, nampak tenang jer.... :-)

Haikal nie kalo tido mesti ada bantal busyuk dia tu. Bukan 1 tapi 2 bantal busyuk dia.....hehehehe. Kalo pi mana2 wajib bawak oooo. Sebabnya time Haikal hisap susu pun, dia akan cari bantal ni dulu....pastu baru leh minum susu.


Lena sungguh tido


Tak leh berenggan dengan bantal busyuk time tido

Kalo pi taska pun mesti bawak bantal busyuk nie.....pastu kena amik balik la tuk tido malam lak hehehehe.

14 comments:

Sue@MamaMaryam said...

eeeeeeee haikal ada bantal busyuk ek..nak pinjam boleh??? maryam plak ngan puting nya...

wanie said...

haikal ade bantal busyuk...irfan lak ade bantal dia sendiri jugak..tapi bukan bantal busyuk...org lain tak leh guna bantal dia tu

Azie said...

hahahaa mcm2 peel...harap2 jgn sampai ke besar...auni & elin mcm maryam harus ada puting klu tak...babah & mama xdapat tido ngan nyenyaknya

Zanna_MamaBatrice said...

kalu nengok anak tido nie cam rasa diaorg nie dah besar kan iza....alahai..

oooo haikal ada bantal bucuk erk...dua skali tu.....batrice sama ngan maryam.....puting x leh lepas....xde puting x leh tido, satu lagi...ketiak mama dia he he he

Cik Puan Mimi said...

hehehe budak2 memang suka bantal busuk, tapi bantal busuk haikal cantik, tak ler kusam, cuba tengok bantal busuk farhan dan emily, mau haikal pun pengsan!!!

lieya_latif said...

aiyooooo...tgk haikal sedap berguling tdo...bikin auntie ngantuk laaaa.....dah le perut tgh kenyang nie....nak pi cari bantal gak la he he he he

muhaiyom said...

Hehehe..bantal busyuk..budak2 ni mmg suka bangat..tau x dorang suka ape kat bantal busyuk tu??
sbb bucu2 bantal tu wat dorang stim giless..hehehe

~~ciklinn~~ said...

owh itu haikal ada bantal bucukk yer... samalah dgn abg aliff n aisy..

iyerlah kak susahkan leh tak tido kiter kalu tertinggal itu bantal bucuk kan.....

linn pun suka tgok budak2 titun..

akak bila haikal nak ada adik nie..

dilaOHdila said...

anakanak pun ada bantal kesayangan jugak mama. tanpa bantal tu mesti dia tak leh tidor kan. comey heqal ngan bantak diek;-)

farah amoi said...

heheh siap ada 2 bantak busuknye
kalau tertinggal kat memana ni
susah kan

tu kak farah x penah ajar anak ada specific bantal busuk
asal ader jel kecik...jadi ler
sbb kekdg kan kita balik kg ler...
travel ke memana ker..
kalau terlupe bawak
naya ler...
dok nangis je ler diorg ni

Mama Safiyyah said...

hai....

mmg best tengok anak tido kan? that's one of my favourite things to do too.....rasa tenang je tengok diorg tido kan.....masa tulah boleh muhasabah diri skit :-)

Mummy ILa said...

hehehe..musyuk la bantal tuu...

yong said...

eh manyaknya bantal buchuk dia ye.....hehehehehe

mummysya said...

amboiiii.....nyenyaknya dia tido....