Tuesday, January 20, 2009

Haikal Dah Sihat

Al-hamdulillah...Haikal dah sihat.
Hari semalam Haikal dah menunjukkan perkembangan yang agak baik.
Tak der muntah-muntah dah.
Makan pun dah ok skit.....
Lepas hisap susu dah tak muntah balik.
Malam tadi suapkan Haikal bubur nasi dan dia makan dengan beseleranya :-).
Dan jugak.....
Malam tadi Haikal tidur dgn nyeyaknya hinggalah ke pagi.
Hantar pi taska pun masih lagi tidur.....
Al-hamdulillah........
Lega skit hati aku dan en. somi tgk Haikal dah sihat kembali :-)

9 comments:

oli said...

alhamdulillah...haikal dah sihat...

Sham Ummi Echa said...

alhamdulillah haikal da sihat..skang ni musim demam kot.. echa pn da start batuk2..

TuN TeJa said...

Alhamdulillah..haikal da sihat...

pesanan buat haikal: jgn nakal2... :)

Mimi~Najeeb said...

Alhamdulillah..lega dia da sihat

aimi @ kamalina said...

alahai...sedihnya baca pasal haikal kat bwh ni... sib baikla haikal dah bertambah ok... akak pun risau kalau anak2 akak muntah2 ni...

Cik Puan Mimi said...

syukur, dah sihat dan aktif semula

liwaniel said...

sedih baca haikal kena muntah2...alhamdulillah dia dah semakin sihat

Jasfyra said...

alhamdulillah haikal dah sihat..
kak, saya tag akak.sila jawab ek

Hirda Ibrahim said...

lega kan bila anak dh sihat,
hardy dh makin sihat.
tapi makin manjaaaaa... penat!

ps: jd ke beli zoobies kat haikal?