Friday, January 23, 2009

Jom Cuci

Tengoklah anak bujang aku nie.....aku suh dia mandi. Tapi dia lak terlebih rajin pi dok cuci bilik air tu.....Haikal nie saje sebenarnya sbb dia nak main air dan dok lama2 dlm bilik air tu. Haikal nie memang pantang nampak air dan juga suka sangat dgn air nie.....Kalo dah masuk bilik air tu memang payahlah nak ajak dia kuar dari bilik air. Adusss! kadang2 berperang aku nak ngajak Haikal kuar........perang mulut ler......hehehehe...

Jom intai apa yang Haikal dok cuci tu......


Cuci bersih2...nanti mama upah susu yea.....


Dok pulun berus lantai.....


Berus dinding lak....




7 comments:

azie(mama auni& erin) said...

Rajinnyer leh wat menantu nie...hehehe..

Sham Ummi Echa said...

rajinnya anak teruna org nih.. ramai ler yg berebut ni kang..

Mrs. Hasanif said...

LOL LOL LOL awwwwwwwwwwww seksinya haikal...iza sama la si haikal n maryam ni..selagi x kecut jari2 x mo kuar..pastu nangis pasal takut tgk jari kecut dia.. hahaha

lieya_latif said...

kih kih kih...rajnnye haikal....satu bilik air nak dicucinyer......iza ini mcm senang le ko....tang bilik serah saje pakai haikal hi hihihi

same kes laa cam mija....berperang nak keluarkan die kalo mandi....fengsan aku

Emy Omar said...

Rajinnye Haikal tolong mama dia..boleh jadi calon menantu ni ;p

Hirda Ibrahim said...

hirda punya cara pulak, kalu nk bg hardy stop mandi,
ckp kat dia "tgk tgn hardy...eiiiiii. dh mcm tgn antu bangun!!".
antu bangun = hantu.

aku pun x tau apsal dia panggil antu bangun, LOL

Cik Puan Mimi said...

amboi, senang la iza, dah besar boleh tolong mama basuh bilik air.. memang rajin haikal ni, boleh buat calon menantu.. heheh