Monday, January 12, 2009

Jom Bekpes....

Ini citer di pagi hari minggu. Kita orang pi bekpes kat Shah Alam :-).
Kat Restoran Azira.....kat Seksyen 10 rasanya klu tak silap aku.
Dekat2 dgn Masjid Shah Alam tu......
Aku suka sgt bekpes kat sini sbb makanan dia banyak dan yang paling
aku suka ialah bubur nasi dia :-)
Memang ramai orang datang makan kat restoran nie.....
Aku selalu pi kul 9 lebih camtu.....


Lambat lagi ke nak sampai nie papa?

Haikal dah lapar la.....

Ini dia bubur nasi yg aku suka tu.
Haikal pun suka gak.
Banyak dia makan.
Haikal siap makan sendiri lagi...tak nak klu aku nak suapkan....

Ini lak en. somi aku punya :-)
Yummm....yummm.....
Al- hamdulillah....kenyang...:-)
**Lepas bekpes, kita org bawak Haikal pi taman tasik lak. Saje nak bagi Haikal kebebasan :-)
Citernya di entry yg akan dtg yea :-).

12 comments:

As said...

KAk... bapak mertua saya slalu beli lauk kat c2... mmg sedap2 dia punya lauk... ditambah byk lak pilihannyer... sy pun kalo rajin ader gak mkn kat sana... kadang2 sampai x tau nak pilih paer kemain lagi byk nyer lauk pauk...

eija28 said...

lapor lah tgk ansi bubur iza tu....nampak mcm sedap jerk....

nurul said...

sdap ye mkn kt situ iza..
tk penah lg nurul try..
nntila nk ushar2 1 ari nnti..

wanie said...

nampak cam menarik bubur nasik tu..makan ngan sup kan..wanie pun suka bubur cam tu

mrs khairul said...

iza niza puns selalu sgt p azira..ramai org time lunch..smpi xde seat tau..maybe sbb lauk dia byk n sedap dan yg penting PEDASSSSS..
niza ske mkn pisang goreng n bubur pulut hitam dia..

lieya_latif said...

lieya tgk pun terliur gak....lagi2 sambal sotong tu..lieya suke sotong ni...tak suke sangat sotong selipar tu....suke2 jek panggil sotong selipar hi hi hi

wah haikal pandai mamam lah...kemain berselera lagi haikal makan.....mia pun suke gak bubur cenggini....

atty's said...

peyut yg sdg berbunyi nie tambah krok krok krek

Sham Ummi Echa said...

sopannya haikal makan..siap pakai bip lg tu.. kalo echa xnak nyer dia pakai bip tu..kalo g mkn kt luar..mmg kena bwk baju spare sbb echa mkn comot

yong said...

mmg tgk gmbr je pun dah nmpk sedap lah kak..hehehhhe

~~ciklinn~~ said...

wah akka linn pun suk agak gi azira.... mmg mcm2 lauk kat sana..kalu lunch tu kena cepat kalu idak mmg takder tmptlah jawabnyer,...

Cik Puan Mimi said...

akak tak pernah gi makan sini, tapi tengok bubur nasi tu memang menyelerakan..

baik jer haikal pakai bib tu.. kalau emily mesti dia sendiri amik tisu pastu letak kat dada dia.. (mama dia asyik lupa bawak bib jer kalau pergi makan luar)

Mama Mya said...

wah cam sedapnye makanan kat kedai tue.. nak kena pi cuba nie hehehe.. bestnye haikal makan nak sikit kekeke