Sunday, January 18, 2009

Main Air

Petang Sabtu kita org bawak Haikal pi main air kat Pusat Akuatik Shah Alam. Tersangatlah Haikal gembira bila nampak pool yang penuh dgn air....tak sabar2 nak main dan berendam dlm air tu. Bila nampak je air yg banyak tu...terus haikal menjerit2 sbb dah tak sabar nak masuk dlm air tu...sampaikan aku nak buka baju dan suar dia pun tak sempat, Haikal dah meronta2 dah.....Aduss! wat malu je ank aku nie....:-)

Jom layan pics yg sempat aku snap nie. Dapat snap sikit jer...coz mama dia pun nak berendam gak hehehehe.....


Bukan main sonok lagi Haikal kalau dpt air....





Lebih kurang dlm sejam setengah kita org berendam kat situ....dan seperti biasa bila time nak balik tu, Haikal dah mula wat perangai.....dia tak mo balik lorrr....nak main air lagi....siap nangis2 tu....huhuhu....

On the way balik, Haikal terus tido lps minum susu. Agaknya letih sgt lah tu main air. Haikal tak berbaju ok sbbnya dia dok ngamuk2 tak nak blk...nak main air lagi, hanya sempat pakaikan pampers jer...hehehehe


6 comments:

yong said...

seronok haikal ye..dapat air..

kalau chem ni, takut! nanti dia kata:

"tak nak..tak nak makan air!"

makan???

Cik Puan Mimi said...

kemain lagi haikal kemaruk nak main air yer.. sampai tak mau naik..mm budak2 memang ler kan cam gitu..

iza tak join mandi sama ker.. kena bayar tak masuk situ

Hirda Ibrahim said...

yeahhh..berjaya jugak pi ek iza?
ramai org x?

sama cam hardy la,
nk stop mandi tu sikit punya susah..
tapi yg surenya dlm keta kompem zzz.. tu yg lega tu... :)

oli said...

nyenyaknya tidur...ini mesti kelaparan dan kepenatan...

eija28 said...

sakan si haikal main air...klu dpt iman nie...dia pun takmo balik gak!!!

aimi @ kamalina said...

amboi haikal... bukan main lagi main air... sampai tak nak balik... tgk dia tido pun dah melambangkan keletihan... hehehe...