Friday, January 30, 2009

Tugas Baru

Sejak berada di kampung nie...Haikal ada satu tugas baru hehehehe...... Aku pun pelik.....apalah yang Haikal suka sangat dengan benda nie. Satu hari dok pulun main tu jer....

Korang tau apa tugas baru Haikal tu.....

Haaa...nie dia....dok pulun meng'vacuum'. Habis satu rumah nenek dia di vacuumnya.....hehehehe....rajin sungguh anak teruna aku nie....:-)


Minat sungguh Haikal dengan vacuum nie....bila kita simpan vacuum nie, dia pi amik balik....pastu pandai lak dok sambung2 penyedut vacuum tu.....

Jom intai apa yang Haikal dok pulun buat tu.....

Tengah dok sambungkan penyedut dgn wayar....



Konon2 tengah dok meng'vacuum ler tu.....LOL



Ok...dah siap.....dah bersih karpet nie....



10 comments:

Mrs. Hasanif said...

amboi haikal..teruja betoi ngan vacuum ek.. pasni senang la ko iza..hahaha

aimi @ kamalina said...

ooo..haikal tak takut dgn vakum yek?? kalau anak2 akak, diorang takut dgn bunyi tu... kalau tak on, diorang main gak..tapi bila akak on kan, semua cabut lari... hehehe...

~~ciklinn~~ said...

bagussnyer dier......tak takut lak dier dgn vakum tu yer...

anak2 linn penakut dgn vakummm hahahhahahhaha sampai skrg aisy kalu dgr jerk nangis..nak2 kalu linn sedut kaki dier...hahhahah

mrs khairul said...

bagus nih iza..nnt ble .la haiqal tlg mama dia vacum umah plak kn..untung dpt anak teruna rajin nih

** yong ** said...

amboi..rajin sgguh tau bujang ni...hehehehe kalau chem lari lintang pukang bila dengor bunyi ngaum vakuum!

farah amoi said...

tajin nye haikal

nanti tok x kasi haikal balik KL kang....
sbb nak suh tolong dia mngemas umah

Hirda Ibrahim said...

senang le mama dia pasni.
anak teruna rajin... :)

Aza...As :) said...

hahaha....baguslah tugas baru haikal tuuu....balik KL tolong mama vacuum satu rumah yeerrr ;)....samalah macam afiq...sekrang ni pantang tgk org pegang vacuum...dia nak vacuum...last2 bagi dia jeerr vacuum...but not bad....dia sedutlah jugak sampah2 yang dia nampak ;)

Big Mamma Bukhari said...

rajinnya haikal.. bila balik kl iza?

Cik Puan Mimi said...

wah memang rajin bujang iza ni, dulu basuh bilik air, ni tolong vakum plak, mesti ramai yang nak buat calon menantu..

farhan dan emily pun lari lintang pukang kalau dengar bunyi vakum ni..hahahah