Monday, January 05, 2009

Tahun Baru....Azam Pun Baru....

Al-hamdulillah...hari nie dah pun 5 hari kita semua di tahun baru :-). Semoga tahun baru ini akan membawa lebih keceriaan kepada kawan2 semua dan juga pada aku :-).

So, bila dah masuk tahun baru...mesti ada azam baru kan?......Ermmm, apa azam korang ek? Azam tahun baru aku lak....aku nak terus berusaha untuk bagi Haikal adik hehehehe.....Yealah, tahun lepas tak kesampaian nak bagi Haikal adik. Insyaallah, kalo ada rezeki....tahun nie bolehlah bagi Haikal adik.....bukan apa, kesian tengok Haikal asik main sorang2 jer...tak der kawan :-)

Oklah, aku wish korang semua yang terbaik dalam kehidupan harian dan juga dalam kerjaya. All the best to you all!



Kalender Januari 2009 sebagai pembuka tahun baru :-)

** 8hb. Januari 2009 nie Haikal genap 23 bulan ( 1 tahun 11 bulan). Sebulan je lagi Haikal nak masuk umur 2 tahun. Tak sabarnya aku nak tunggu tarikh tu.......tak sangka lak, kejap je Haikal dah besar :-). Ermmm, skang nie aku tengah dok pikir plan tuk wat besday bash utk Haikal nanti.....insyaallah.....:-)

16 comments:

Sham Ummi Echa said...

hepi new year iza..smoga hajat nk bg haikal adik akan trcapai k..

Mama Safiyyah said...

happy new year....cantiklah kalendar ni.......buat guna apa ek?

Jasfyra said...

sekejap je masa berlalu
haikal dah besar kan
xlama lg dah masuk 2 tahun

kak, saya doakan akak cpt2 lekat dan leh bg adik tok haikal ye.amin...

lieya_latif said...

selamat tahun baru jugak.....iza berpantang juga ker....harap iza dah sihat yeak.....jgn sedey2 okey.....tahun baru azam pun barukan.....usaha lebey tau he hehehehe

comel laa pic haikal kat kalendar tu....geram!!!!!!!!!!

Mimi~Najeeb said...

Happy New Year..semoga apa yg Iza impikan jadi kenyataan aminn..
happy 23rd months to haikal..jap je kan da nak masuk 2 thn.

eMMa@iKKa said...

Happy New Year Iza!!!! Mulakan tahun baru nie dgn lebih ceria k!!! InsyaAllah..ikka doakan yang terbaik utk azam Iza itu..Mudah-mudahan rezeki itu ada untuk dpt kan adik untuk Haikal..:)

Aza...As :) said...

Selamat Tahun Baru Iza :)...harap tahun baru ni lebih ceria & boleh usahakan lagi untuk bagi haikal adik kaann :)

wanie said...

selamat tahun baru iza..

sekejap je masa berlalu...nanti bash haikal jgn lupa jemput wanie ye..hehehe

mari kita sama2 usaha bagi anak kita adik ye..

farah amoi said...

wahhhh
haikal dah masuk 2tahun yea
harus hapenning bash dia nanti


ooo..iza, kak farah baru baca kisah iza...
xpe le...kandungan tuh awal lagi kan
mungkin ade hikmah d sebaliknye
sabar yea


so, balik x kelantan!?
nape ler x kasitau?
kalau x, leh jumpa


o yea...kak farah dah terima adiYah tuh
thanks yea
darwisY plak yg terlebih excited
:)
kate dia nye adiyah!

Hirda Ibrahim said...

aminnn..semoga niat nk dptkan adik for haikal this yr tercapai..
happy 23rd months haikal. another 1 month to go....

re: iza, bila free weekend jemput la dtg umah, calling2 dulu. ahad ni insyaallah kami ada. meh ptg2 lepas asar k? leh minum ptg kat umah hirda :)
pastu bila2 kami pulak nk pi melawat umah iza gak... x pernah lagi masuk umah design lavender :). iris dah...

nurul said...

moga azam iza trcapai hendaknya, insyaAllah...

nurul tkde azam le plak...teruk btol kn..hehe..

Cik Puan Mimi said...

insyallah semoga impian iza di tahun baru ni tercapai.. apa yang dah belalu biarkan berlalu, ada hikmah yang tersurat.. mana tau dapat anak kembar plak kan... hehehe

mahal kalendar tu, tak dapat di mana2kan..

Puan Suhana said...

mari kite usaha sama2...yeahhhhhh

Big Mamma Bukhari said...

hi iza.. tahniah ye mengandung lagi.. jg kandungan baik2 ye.. tq sudi bertykan kabar kak t n family.. cik abe kak t dh baik dr demam.. makan ubat yg dia bli kat farmasi jer.. haikal nak dpt adik tak lama lagi ye? nak smbt bday yg ke 2.. dh besar anak mama ni ye...

~~ciklinn~~ said...

kak iza selamat tahnu baru.... semoga semua azam tahunbaru tercapai yer...

cantik kalender tu....

atty's said...

tu lekan.pejam celik..jap je anak2. dah besau..