Monday, February 16, 2009

Holiday At Bagan Lalang, Sepang - Part 3

Petangnya lak kami pi pantai. Bawa Haikal pi mandi laut.....

Kami jalan kaki jer pi pantai....sbb dekat....


Tersangatlah sukanya Haikal bila nampak air laut tu....dah tak sabar2 nak main air tu. Tapi air lautnya tak bape menarik sbb pasir pantainya itam....nampak cam tak bersih arrrr....tapi, Haikal layan jer main air tu...








11 comments:

*Azie* said...

seronoknyer si haikal main air yer

mummysya said...

Awak, ikan bakar kat sana besh kan...!!!

nasazfrog... said...

HAI... SALAM SINGGAH..:)

Mama Mya said...

cantik baju munge2 haikal tue.. syioknye mandi pantai..

eija28 said...

iza x mkn ikan bakaqq ke kat sana.....laut sana mcm x bersih jerk erk...layan jelah haikal mandi laut.....

Sham Ummi Echa said...

yer la iza... tgk lautnya mcm x brp bes jer kan... tp ada haikal kesah... hehheheheh... bdk kecik bkn kira pon kan..jnji dia dpt berendam dlm air laut tu..kira satu kepuasan da..

Cho Zila said...

>>salam..
>>akakpun pernah sampai sini sebab nak makan ikan bakarjer..
>>lepastu tak nah gi lagi..
>>macam bestjer kalau dah siap sepang gold coasttu..

Lynn - Mama Dhiya Qistina said...

salam iza... bestnya haikal main air.. mandi laut lagi.. lama la mama qistina x pi mandi laut sejak kisah tsunami dulu jadi takut ngan laut.. kat png nieh mmg banyak pantai.. tapi takut.. fobia agaknya..

salam perkenalan dari Mama & Dhiya Qistina

Cik Puan Mimi said...

haikal dan papa dia jek ker mandi laut.. mama dia tak mandi laut sama ker..

jangan mandi lama2 haikal, takut kena sunburn.. hehehe

Idida Aziz said...

bestnye mandi laut...kami xpnh lg bw pica gi laut...seronok la haikal....mamanya xmandi ker....

dilaOHdila said...

waduh ummi haiqal, edisi bagan lalang x habis lagi rupanya
besor umah mama. daun [andan tu mekarnya, baja apalah agaknya erk.