Wednesday, November 05, 2008

Baju Untuk Haikal


Sebenarnya aku dah lama nak belikan Haikal baju jersey nie....tapi tak jumpa lak yg kecik. Bukan apa...aku suka tgk kalo budak2 pakai baju jersey nie :-). Ala, aku beli ni pun yg murah jer...bukan yg ori pun hehehe....Baju ni aku beli kat Jalan TAR minggu lepas.....sambil2 pi SOGO. Terpandang la plak baju nie....tanya pun tanya, ada la saiz kecik skali - iaitu saiz SS. Oklah, kira muat arrr dgn Haikal. Apalagi, aku pun beli arrr satu tuk haikal....aku amik kaler merah.....Jersey ARSENAL :-).



Jersey ARSENAL tuk anak bujang ku

5 comments:

Sue@MamaMaryam said...

comelnya.. nak x tau maryam pun ada tau bj cenggini... dia dpt masa 1st besday dia.. besar sampai la ni x leh pk lg..

Jue ~ mama DnD said...

jersey dah ada... merahg lagi tu.. pasni kena sepak bola yer haikal... bboy mmg cute ngan jersey...

dilaOHdila said...

salam kak iza.....
Beli baju budak2 ni diantara minat yang ada sejak sekolah lagi. memang giller kalau jumpa baju2 cam ni kan:-)
hendaknya anak kak iza ni putih gebus...memang padan ngan urangnya:-)

wanie said...

peminat arsenal ye..irfan pun ade jersey malaysia dan chelsea..abah irfan peminta chelsea

Sham Ummi Echa said...

oo..haikal da ada jersey yer.. daku pon igt nk belikan echa jersey la..bley gitus..hahhaha