Friday, November 28, 2008

Jawab TAG - Yang Tak Der Tajuk

Tag lagikkk.......kali nie kena tag dgn Farah Amoi & Hirda.



1) Do you think you are HOT?
HOT ker?...tak der lah HOT mana pun...biasa ajer.....kan kalo aku HOT, susah lak en. somi aku tu......hehehehehe


2) Upload a pic of u?


3) Why do you like this picture ?
coz dikelilingi bunga-bungaan yg berkaler pink :-) + first time bawa Haikal pi Putrajaya + masa ni jugak first time bagi Haikal jalan sana...jalan sini.....lari sana...lari sini.....coz masa nie dia baru dapat kaki heheheh


4) When was d last time you eat pizza?
kalu pizza hut, 2 minggu lepas....makan sbb aku blanja kwn aku....

5) The last song u listen to?
Tak ingat arrrr...pagi td dgr byk sgt lagunya...hehehe



6) What are u doing right now besides doing this.
Makan nasi dgn tomyam + ayam goreng kunyit....sodapppp oooooo


7) What name u prefers besides yours?
Adam - the fisrt name of Haikal.......sbb aku yg bagi nama nie...yg lain en. somi yg tambah



8) People to tag?
1 ) Kak Mimi - Farhan & Emily
2 ) Yatie
3 ) Muhaiyom
4 ) Dilla Bangi

5) Ciklinn

9) Who is no. 1
Kak Mimi - kenal mula2 dekat FP......pastu jumpa kat FP Kids Gathering kat Tasik Titiwangsa.


10) No. 3?
Muhaiyom - Juga kenal kat FP....


11) Say something about no. 5
Ciklinn - Orangnya kecik molek jer.....penah jumpa kat tasik shah alam...& selalu gak chat dgn dia...


12) How about no. 4?-
Dilla Bangi - Aku suka tgk pics yg dia snap...cantik sgt2.....


13) Who is no. 2?
Yatie - Baru jer kenal...tu pun sbb aku suka masuk kuiz yg dia buat.....:-)

7 comments:

muhaiyom said...

alamak...nama i ada kt sini la...hehehe

Cik Puan Mimi said...

iza, akak kena tag jugak ker.. hehehe ok nanti akak buat yer..

gambar kat putrajaya tu memang cantik dikelilingi bunga warna warni.. cam kat oversea jer kan.

Yatie said...

erkkksss, macam kenal nama yg no 2 tuh .. sapa ek :p

Big Mamma Bukhari said...

hi iza.. jawab tagged ye... baguslah tu.. buleh lagi kenal u lagi rapat melalui jawapan2 yg diberikan.. jumpa? insya allah, panjg umur, ada rezeki dptlah kita jumpa2 tu ye iza.. kot2 kat kelate ke.. kan iza kt kg iza kat melor.. kak t ada bp sedara kat sana.. kg suami lak kat bukit abal, pasir putih aje..

jeff said...

>> kena tagging juga ke...?:D

Azie said...

hehehe musim tag sekarang yer iza...aku xwat lagi

eija28 said...

kena tag lg erk iza...x abis lg musin mengetag nie...eija dulu pernah gak amik gambar iman kat dataran putrajaya tu...dikelilingi bunga...raya haji iza kelik klate x?